TV-reklamer - moderne minimyter af Per Helmer Hansen Bog, Indbundet

TV-reklamer - moderne minimyter

af
(Udvid)

Bogen TV-REKLAMER - moderne minimyter giver blandt andet en række værktøjer til at dele tv-spots op i nogle overskuelige kategorier og til at forklare de måder, de prøver at påvirke seeren på.Bogen er beregnet til film/tv og mediefag på gymnasie- og hf-niveau, til dansk og til samfundsfag, samt tværfagligt samarbejde og projektarbejde.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788778871367
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 191
  • Udgivet:
  • 22. April 2004

Andre udgaver:

  • 199,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 187,00 kr.
  • 12,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 157,00 kr. i
  • 42,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Per Helmer Hansen