Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Unternehmenskommunikation - Public Relations versus Marketing

- Reaktionen deutscher Unternehmen auf staatliche Eingriffe und gesetzliche Neuregelungen in die Unternehmensfuhrung am Beispiel Frauenquote

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783958203624
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 30
  • Udgivet:
  • 4. marts 2015
  • Størrelse:
  • 210x148x2 mm.
  • Vægt:
  • 50 g.
  • BLACK FRIDAY
    : :
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Unternehmenskommunikation - Public Relations versus Marketing



Find lignende bøger
Bogen Unternehmenskommunikation - Public Relations versus Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.