Virksomhedens omdømme af Kresten Schultz-Jørgensen Du sparer 20% ift. forlagets pris Spar 20% Bog, Hæftet

Virksomhedens omdømme

- Med PR-specialisten på arbejde

af
(Udvid)

Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund. Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme. Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations. Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702157338
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 292
  • Udgivet:
  • 22. september 2014

Andre udgaver:

  • 350,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 278,95 kr.
  • 71,05 kr. (20%)
  • 29,95 kr.
Eller spar samlet 32% som medlem
  • 236,95 kr.
  • 113,05 kr. (32%)
  • 29,95 kr.
  • Forudsætter medlemskab
    Prøv 1. uge gratis, herefter 79 kr./måned


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

VI ANBEFALER
LIGNENDE BØGER
Andre bøger af Kresten Schultz-Jørgensen
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.