Virksomhedens omdømme af Kresten Schultz-Jørgensen E-bog, ePub

Virksomhedens omdømme

- Med pr-specialisten på arbejde

af
(Udvid)

Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund. Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme. Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations. 


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702157345
  • Udgivet:
  • 30. September 2014

Andre udgaver:

  • Straks på e-mail
  • 230,00 kr.
Læg i kurv
  • 200,00 kr. i
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Kresten Schultz-Jørgensen