Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering

Marketing

Her finder du spændende bøger om Marketing. Nedenfor er et flot udvalg af over 10.000 bøger om emnet.

Vis mere
Filter
Filter
Bogtype
  • (5.000+)
  • (5.000+)
  • (137)
Format
  • (5.000+)
  • (5.000+)
  • (3.000+)
  • (3.000+)
  • (130)
  • (61)
  • (43)
  • (10)
  • (7)
Vis flere
Sprog
  • (146)
  • (5.000+)
  • (3)
  • (1)
  • (5.000+)
  • (223)
  • (23)
  • (136)
  • (255)
Vis flere
Pris
DKK
Tag
  • (7)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
  • (3)
  • (3)
  • (3)
Vis flere
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
    af Morten Münster
    230,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Du har uden tvivl hørt om denne bog fra en af dine kollegaer eller venner. Bogen udkom i 2017 og der er en grund til at den har solgt så godt siden. Den handler om hvordan menneskers adfærd er i den virkelige verden og at de ikke nødvendigvis agere på den måde vi laver vores strategier til.Den viser eksempler på hvordan vi faktisk modarbejder os selv mere når vi taler om klassisk management teorier som brændende platforme, change management osv. I bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag har Morten Münster samlet 40 års forskning op omkring menneskers adfærd i en let forståelig metode delt op i fire trin. Her er tale om adfærdsdesign i bedste forstand hvor du med metoderne fra bogen kan blive klogere på at ændre adfærd med konkrete tiltag. Det er en oplagt bog at læse for ledere og medarbejdere som et alternativ til de mange management bøger der findes derude. Derudover er den skrevet på en sjov måde, så den også egner sig til andet en den faglige bog du læser på arbejdet.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Frank Bettger
    209,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Hvis du er sælger, eller godt kunne tænke dig at leve af at være sælger, så kan det altså godt betale sig at få fingrene i "En sælgers vej til succes". Denne bog giver dig alle de råd, du har brug for i dit arbejde. Uanset om du sælger huse, annoncer, IT, design, ideer eller noget helt andet, er denne bog til dig. Den vil gi dig anvisninger, eksempler og på inspirerende vis hjælpe til fremgang i dit salgsarbejde og dit forhold til andre mennesker. Uanset om du står overfor at skulle arbejde professionelt med salg, er erfaren sælger eller ønsker at forstå, hvordan du opnår succesrigt salg, vil Bettger’s erfaringer og anbefalinger være guld værd for dig. Når du har læst bogen vil du forstå ”kraften af ​​entusiasme” – ”sådan overvinder du frygt” – ”sådan skaber du troværdighed omkring dit produkt og budskab”, ”nøgleordet for at gøre en skeptisk klient til en entusiastisk køber” - ”den hurtigste måde at vinde tillid”, sådan leverer du et overbevisende salgsbudskab - til ”syv gyldne regler for at lukke et salg " Bogens forfatter deler de sælgende hemmeligheder, der førte til uovertruffen succes og berømmelse som en af ​​de højest betalte sælgere i Amerika!! Han deler instruktive anekdoter og trinvise retningslinjer for, hvordan man udvikler stil, ånd og tilstedeværelse af en vindende sælger. Efter udgivelsen er bogen blevet anerkendt i hele verden som et af de absolut vigtigste værker til at forstå og eksekvere professionelt salg. Her hjemme i Danmark er bogen nu udgivet i 11. oplag. En sælgers bibel til sælgere og forretningsfolk der vil forså kunsten at opnå succesrigt salg.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Rasmus Houlind
    383,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Denne bog er en guide til dig, der ønsker at udvikle din virksomhed og anvende digitale medier og data i orkestreringen af den perfekte omnichanneloplevelse for hver enkelt kunde. Hvis du synes, at I betaler for mange penge til Adwords, at det er svært at være relevant over for dine kunder, og at du ikke rigtigt kan trænge igennem på direktionsgangen med din omnichannelvision, så er dette den rigtige bog for dig. Bogen giver dig baggrunden og forståelsen for de 6 discipliner inden for Omnichannel Marketing, og hvordan du driver disse på mere og mere kundecentreret facon. Modellen Kundemålskiven giver dig et visuelt overblik over, hvor langt din organisation er i arbejdet med Omnichannel, og hvad barriererne er for det videre arbejde hermed.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - De små spor der afslører store trends
    af Martin Lindstrom
    231,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    231,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Poul K. Faarup, Birgitte Nygaard Alexandersen, Susanne Meldgaard & mfl.
    350,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation. Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse. I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7). Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer: • intern kommunikation (kapitel 8) • awareness (kapitel 9) • engagement (kapitel 10) • action (kapitel 11) • loyalitet (kapitel 12). Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen. Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Rolf Høegh
    210,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh fortsat aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - Gør dine konkurrenter overflødige
    af Renée Mauborgne & W. Chan Kim
    267,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle. Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne. Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Klaus Fog, Christian Budtz & Philip Munch
    327,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - Hvorfor skulle jeg købe noget af dig?
    af Mogens Weinreich
    182,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Kan du blive en endnu bedre sælger? Svaret er et rungende ja! Hvis du vil. Glem for et øjeblik alt om salgsværktøjer og adfærd, og tag med bogen på en rejse ind i dig selv. Herinde finder du det, der kan gøre dig til morgendagens vinder . Her har du de egenskaber, du bruger til at sælge. Her er både årsagerne til dine succeser, og når du desværre taber. Kan du forestille dig, hvad der sker, når du gør noget ved dette? Du bliver en endnu bedre sælger I bogen finder du: En grundig trin-for-trin salgsproces, du kan bruge med det samme.12 spændende salgscases med læring og indsigt Følg 7 sælgere, der rejser ind i sig selv,får ny indsigt og udvikler sig markant . Og endelig en unik udviklings Guide med gode råd til,hvordan du bliver endnu bedre. ”Mange bøger læses ikke til ende. Det fortjener denne bog Brug den, skriv noter i den, hiv sider ud du skal bruge, køb flere eksemplarer og del med andre, som også vil nyde godt af at vokse og udvikle sig” Direktør Peter Hindkjær, Salesforce1.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt & mfl.
    526,95 kr.
    Fragt 29,95 kr.

    Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

    • Fragt
    • 29,95 kr.
  • af Bente Halkier
    148,95 kr.

    Denne titel er erstattet af 9788759322086

  • af Christian Jantzen, Mikael Vetner & Julie Bouchet
    268,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - Guide til effektiv kommunikation
    af Malene Bjerre
    137,00 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted. I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen. Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det. Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - Salgspsykologi , neurosalg og salgsmetoder
     
    319,95 kr.
    Fragt 55,00 kr.

    • Fragt
    • 55,00 kr.
  • - A Business Model for Medical Technologies and Medical Devices
    af Marianne Rosager & Charlotte Bruun Piester
    398,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    MedTech Marketing is for anyone who wants to make a difference within the MedTech industry (MedTech is short for medical devices and medical technologies). “What does it take to be successful in the MedTech industry?” Seeking to answer this question, the book presents a business model, theory, concrete action plans, real-life case stories, best-in-class examples, alongside viewpoints from industry experts. MedTech Marketing is a new discipline, but a highly necessary one. Time to market, sales curves and staying ahead of the competition are all becoming more challenging and complex, due to: increased regulatory demands and changing payer structures pressure on healthcare expenditures and reimbursement the need for highly specialised competencies and value-based evidence the need for optimal digital and analogue considerations in the marketing mix universal and intense competition. All of these are costly elements that require strict focus and careful prioritisation. If you are looking for a clear, straightforward, cost-efficient and structured process, this book offers a new MedTech model that addresses the industry’s challenges by guiding you all the way from idea generation to market success. “The unique feature of this book is the complete presentation of how MedTech products come to life, from idea to design, development, testing, documentation and through to marketing and success.” Henrik Harboe, entrepreneur and medical doctor “The book puts MedTech in the spotlight, contributing to the creation of a common language that the industry in general lacks ... Case studies throughout the book put the many topics into context in a constructive way.” Niels Ole Andersen, regulatory expert

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - How to Tell Your Story in a Noisy Social World
    af Gary Vaynerchuk
    234,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    When managers and marketers outline their social media strategies, they often plan for the right hook - their next highly anticipated sale or campaign that's going to put the competition out for the count. Right hooks, after all, convert traffic to sales. This book offers a blueprint to social media marketing strategies that really works.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler
    af Klaus Lund
    196,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer. Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
    af Ann Handley
    224,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Finally a go-to guide to creating and publishing the kind of content that will make your business thrive. Everybody Writes is a go-to guide to attracting and retaining customers through stellar online communication, because in our content-driven world, every one of us is, in fact, a writer.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Stefan Outzen & Helena Helmer
    257,95 kr.
    Fragt 29,95 kr.

    Hvad sker der, hvis Irmahønen en dag stopper med at lægge sine æg over Sortedams Sø? Kan København være København uden hønen, Gajol-manden eller alle de andre neonreklamer, der lyser byen op? Neon fortæller i smukke fotos og inspirerende tekst om hovedstadens lys og neonskilte, der sætter stemning på både sommernatten og vintermørket. Det tynde glasrør med sit flimrende lys sætter sig fast i vores hukommelse og tegner vores fortælling om byen. Stefan Outzen og Helena Helmer har i mange år været fascineret af neon. De tager dig med på nattevandring i hovedstaden og giver dig den farve­strålende historie om byens lysende kunstværker og reklamer. Bogen fortæller også om elektricitetens sejr over gassen, byens første elværker, den første neonreklame fra 1925, mørklægning under besættelsen og meget mere. Den henvender sig til alle med interesse for Københavns, lysets og elektricitetens historie. Forfatterne ønsker at inspirere til bevarelse af de gamle reklamer og at give plads til flere og nye impulser fra tage, gavle og facader. Stefan Outzen er cand.mag. i historie. Helena Helmer er fotograf.

    • Fragt
    • 29,95 kr.
  • af Bente Vestergaard
    267,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Peter Schmalz, Lene Jenrich & Lise Aarosin
    241,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Afsætning C er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet afsætning, niveau C og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på EUD og EUX. Undervisningsmaterialet omfatter: Grundbog Metode, cases og opgaver E-læringsmateriale på bogens website

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - En håndbog om alt, der påvirker dig og dit salg
    af Tony Evald Clausen
    268,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Salgets Virkelighed er din håndbog i alt, hvad du kommer ud for som sælger. Du få alle de værktøjer, der vil gøre gode ting for dig, dit salg og dine kunder. Det er den bog, forfatteren ville ønske, han havde haft, da han startede som sælger. I "Salgets Virkelighed" opdager du konkrete, sikre værktøjer og indsigter i, hvad du skal gøre for at sælge, som du aldrig har gjort før. Sælge og elske hvert øjeblik af det. Alt imens dine kunder sætter pris på, hvordan du gør det. Bogen kommer omkring alt, en sælger møder ude i virkeligheden. Den beskriver alt fra, hvordan du skal opleve dig selv som sælger, over hvordan kunder beslutter sig, til hvordan du spørger og lytter til dine kunder. Det hele serveret med en masse praktiske redskaber og eksempler ude frasalgets virkelighed. Efter du har læst bogen, er du mere sikker på dig selv i salgssituationer. Du har effektive metoder og værktøjer til, hvordan du hjælper dine kunder til at tage sunde beslutninger hurtigere. Du vil vide, hvordan du kommunikerer mest effektiv med dine kunder, og hvad du skal undgå at gøre. Salgets Virkelighed vil lede dig til nye (salgs)resultater og give dig uvurderlig viden om salg, kunder og dig selv som sælger.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - What Marketers Don't Know
    af Professor, Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science) Sharp & Byron (Professor
    325,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Philip Kotler, Hermawan Kartajaya & Iwan Setiawan
    441,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Kan virksomheder både arbejde for menneskeheden og for profitten? Det mener en af verdens mest betydningsfulde businesstænkere marketingguruen Philip Kotler. Faktisk er de nødt til at kunne begge dele, hvis de skal overleve i en tid, hvor sociale medier giver kunderne stadig større magt, og verden står over for store udfordringer. Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder, der tager verdens problemer alvorligt og imødekommer forbrugernes behov for mening og åndelighed. Det er budskabet i Marketing 3.0. Bogen, hvor Philip Kotler og medforfatterne, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan, lancerer en nye retning inden for markedsføring: Marketing 3.0.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - Lær din målgruppe at kende
    af Louise Harder Fischer & Christian Viktor Rasmussen
    218,95 kr.
    Fragt 55,00 kr.

    Inden en virksomhed eller organisation giver sig i kast med et nyt produkt - en kaffekande, en hjemmeside, en tøjkollektion eller en sundhedskampagne - er det vigtigt, at man har vished for, at kunden/brugeren vil tage produktet til sig. Målgruppeanalyse handler om, hvordan man på en professionel måde kan komme frem til denne afklaring. Målgruppeanalysen har et dobbelt sigte: dels skal viden om målgruppens behov og præferencer benyttes i produktudviklingen, dels er viden om målgruppens sammensætning grundlaget for virksomhedens/organisationens informationsstrategi, når produktet skal lanceres. Målgruppeanalyse giver indblik i både de teoretiske og de metodiske redskaber til sådanne analyser - og indeholder samtidig overvejelser og diskussioner af de udfordringer, man som målgruppeanalytiker møder i praksis. Bogen indeholder en række cases, som illustrerer målgruppeanalytikerens arbejde. Bogen henvender sig til uddannelser inden for kommunikation, markedsføring og produktudvikling. Også virksomheder og medarbejdere, der gerne vil have en dybere forståelse for og viden om deres målgruppe, kan hente viden til at afdække behov og præferencer.

    • Fragt
    • 55,00 kr.
  • af Klaus Fog, Christian Budtz & Philip Munch
    329,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Henrik Merkelsen
    396,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • af Frank Toft-Nielsen
    86,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Ingen kan komme udenom branding. Små og store virksomheder, politikere, erhvervsledere, jobsøgende - alle der ønsker at skille sig ud fra mængden og få en plads i nogens bevidsthed. Med denne håndbog får du mange nyttige råd og eksempler på hvordan succesfuld branding kan foregå, men også hvordan det kan slå fejl. Alt afhænger af situationen.Hvis du vil lære, hvordan man brænder igennem med sit produkt, sin organisation, sin service eller sig selv? Kort sagt, hvordan man brander? Så har du fat i den helt rigtige bog.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
  • - tekstanalytiske tilgange til oplevelsesdesigns
    af Tove Arendt Rasmussen, Christian Jantzen, Peter Allingham, mfl.
    366,95 kr.
    Fragt 25,00 kr.

    Oplevelsesstedet - tekstanalytiske tilgange til oplevelsesdesigns handler om design af fysiske oplevelsessteder. Det er en problemstilling, som bliver mere og mere påtrængende i takt med, at brugere af det offentlige rum – det være sig borgere, turister eller forbrugere – forventer, at private og offentlige instanser leverer andet og mere end funktionalitet og brugbarhed, når de optræder fysisk i bybilledet. Den kendsgerning, at handel i stigende grad flyttes fra det fysiske til det virtuelle rum, burde desuden gøre oplevelsesdesign til et strategisk ærinde for detailvirksomheder, hvis den fysiske butik fremover skal kunne klare sig i konkurrencen med nettet. Nogle servicevirksomheder behøver ikke frygte denne konkurrence, da de har et produkt, som skal forbruges på stedet, fx hoteller og restauranter. For disse erhverv gælder det imidlertid, at de må skille sig ud på andet end pris, hvis beliggenheden ikke af sig selv gør opholdet på stedet unikt. Servicedesign er en af måderne at gøre en forskel på. Dette design kan imidlertid kopieres – og måske overgås – af konkurrenten. Oplevelsesdesign er derfor et oplagt alternativ. Oplevelsesdesign er også et godt tilbud til kulturinstitutioner som biblioteker og museer, der skal leve op til krav om øgede besøgs- og/eller udlånstal. Disse institutioner skal endvidere forholde sig til deres ”kunders” forventninger om, at samlingerne præsenteres på en tidssvarende, mere sansenær og mere brugerinvolverende måde. Det er meget vel tænkeligt, at andre offentlige institutioner som fx sygehuse, plejehjem og skoler snart stilles over for samme udfordringer. De skal til at tænke på sig selv som potentielle oplevelsessteder. Hvordan undgår man, at der om føje år kun findes frisørsaloner, kaffebarer og en sporadisk bank i bymidten? Design af oplevelsessteder handler ikke kun om omsætning og overlevelse under nye konkurrencevilkår. Det handler også om at sikre et afvekslende, mangfoldigt og spændende offentligt liv, der tilbyder mulighed for både udfoldelse, adspredelse og indsigt. Oplevelsesstedet handler ikke om, hvordan designprocessen foregår. Bogen behandler steder, der er blevet designet, så de er oplevelsesrige. Oplevelsesstedet gennemgår eksempler på bemærkelsesværdige oplevelsessteder inden for detailhandlen, hotel- og restaurationsbranchen, folkebiblioteket og kunst – dvs. kunst, der enten er stedsspecifik eller rokker ved forholdet mellem krop og sted. Hensigten er at analysere, hvad der virker, og eventuelt hvad det så bevirker. Tanken er at udlede principper for godt oplevelsesdesign ved at studere eksempler, der har haft succes. Det skulle gerne inspirere til mere godt oplevelsesdesign. Metoden beskrives nærmere i første kapitel, der også introducerer bogens øvrige kapitler. Oplevelsesstedet er skrevet af medlemmer fra MÆRKK, en vidensgruppe på Institut for Kommunikation (Aalborg Universitet). Alle bidragsydere på nær en tilhører sektionen Oplevelsesdesign.

    • Fragt
    • 25,00 kr.
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.