Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Bøger i Writings from the Center for Narratological Studies, University of Southern Denmark serien i rækkefølge

Filter
Filter
Sorter efterSorter Serie rækkefølge
  • - Corporate Storytelling som kommunikationsredskab
    af Marianne Wolff Lundholt
    138,95 - 158,95 kr.

    Artiklerne i denne bog sætter fortællingen i fokus: Hvad er storytelling? Hvad er en fortælling? Hvordan anvendes storytelling helt konkret? Og hvad vil det sige at anvende storytelling som et ledelsesredskab?Fortællingen er til stede overalt i den daglige samtale mellem mennesker. Derfor er det af afgørende betydning, hvordan den bliver brugt som redskab i virksomhedernes og organisationernes kommunikation. Bogen er redigeret af ph.d. Marianne Wolff Lundholt, der er kommunikationsrådgiver på Danfoss og specialist i ledelseskommunikation.Bogens bidrag er derudover skrevet af Cindie Maa­gaard, Sanne Frandsen, Birgitte Norlyk, Trine Susanne Johansen og Flemming Smedegaard.

  • - Reader Assumptions and Author Intentions in Narrative Discourses
    af Per Krogh Hansen et al.
    223,95 kr.

    This volume brings together narrative theory, fictionality theory andspeech act theory to address such questions of expectations andintentionality in relation to narrative and fiction.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.