Den medierede virkelighed - teori, analyse og produktion af Johannes Fibiger Bog, Hæftet

Den medierede virkelighed - teori, analyse og produktion

af ,
(Udvid)

INDHOLDPræsentation af medietekster1. TEORI. GENRER. FORTÆLLEFORMER. 2. MEDIERNETRYKTE TEKSTER. PRESSEN. BILLEDER (formsprog?). Mediernes billeder (fokus på billedet som tegn i elektroniske medier og på nettet) 3. TVa.FAKTAGENRER PÅ TVb.REALITY. ANALYSEFORMER?4. INTERNET. Medietekster på nettet. (VIRALE) REKLAMER. Reklamer som medietekster (med vægt på nye former i de elektroniske medier (TV og på nettet). 5. Elevproduktion af medietekster. 6. Antologi af medietekster til elevarbejde7. Netdel med fyldigt billedmateriale og opgaver


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788770665452
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 15. April 2013

Andre udgaver:

  • 1-2 hverdage
  • 261,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 231,00 kr. i
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også

Andre bøger af Johannes Fibiger, Jørgen Asmussen