Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
I denne bog redegøres for nyuddannede læreres og pædagogers møde med praksis. Efter to år var en stor gruppe nyuddannede lærere og pædagoger overbeviste om, at de ville fortsætte inden for det pædagogiske arbejde. Men mere end en tredjedel mente, at de - i et 3-4 årigt perspektiv - ikke ville fortsætte som lærer eller pædagog.Overgangen fra uddannelse til arbejde indeholder store udfordringer. Bogen beskriver de nyuddannedes håndtering af disse udfordringer, der sammenfattes som pædagogiske institutioners arbejdspladscurriculum.Bogen bygger på forskningsprojektet "Professionslæring i praksis" fra 1997 til 2003.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.