Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Hvad betyder ændrede rammer omkring de unges liv for deltagelse i organiserede fritidsaktiviteter? Leger de stadig? Hvad betyder den voksende fremtidsdisciplinering for deres trivsel? Hvilken betydning har det, at interaktion mellem piger og drenge primært er henlagt til skolen og fritidsklubben? Hvor stor betydning har det, at voksne er med til at rammesætte aktiviteter? Det er nogle af de spørgsmål, der stilles skarpt på i denne bog. Med afsæt i data, samtaler og en række feltstudier blandt 1450 elever fra 3.-6. klasse og 681 forældre, forsøger vi at komme ind under huden på danske tweens og de udfordringer, de oplever at stå overfor i overgangen til ungdomslivet.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.