Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer.Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder:Principperne bag metodikkenDen digitale kunderejse, automatisering og skaleringHvordan du sætter content marketing i systemUdvikling og implementering af en inbound-vækststrategiHvordan du bygger bro mellem salg- og marketingafdelingenTeori, koncepter og guides til de nødvendige processer for at lykkes med inbound.Forstå din digitale kunde er skrevet til kommende og nuværende salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. Forfatterne er erfarne specialister på området, og bogen er den første, som giver en sammenhængende behandling af B2B-inbound marketing og salg på dansk.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.