Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Bøger af Hermawan Kartajaya

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Philip Kotler, Hermawan Kartajaya & Iwan Setiawan
    449,95 kr.

    Kan virksomheder både arbejde for menneskeheden og for profitten? Det mener en af verdens mest betydningsfulde businesstænkere marketingguruen Philip Kotler. Faktisk er de nødt til at kunne begge dele, hvis de skal overleve i en tid, hvor sociale medier giver kunderne stadig større magt, og verden står over for store udfordringer.Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder, der tager verdens problemer alvorligt og imødekommer forbrugernes behov for mening og åndelighed. Det er budskabet i Marketing 3.0. Bogen, hvor Philip Kotler og medforfatterne, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan, lancerer en nye retning inden for markedsføring: Marketing 3.0.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.