Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Jacob Bøtter

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - 69 digitale muligheder du kan bruge i dag – og implementere i morgen.
    af Jacob Bøtter & Stine Mølgaard
    138,95 - 158,95 kr.

    Store og små virksomheder, organisationer går glip af de mange digitale muligheder der er nemme at høste. Det er typisk fordi de er låst af deres nuværende setup og ikke er gode nok til at tænke fremad. Man taler meget om nye teknologier, kunstig intelligens, kryptovaluta som bitcions osv. men overser de oplage muligheder der kan gøre gavn nu og mærkes på bundlinjen.Bogen Fuck it, Ship it indeholder 69 eksempler på hvordan digitaliseringen kan gøre dit arbejde og din virksomhed endnu bedre. Eksemplerne kan tages I brug med det same og kræver en minimal investering. Så glem lige kryptovaluta og AI og start med de lavthængende frugter. Når disse er tænkt igennem, så er det naturligvis videre til næste step men det kræver lidt tungere investeringer.

  • - Sådan bygger du software uden at programmere
    af Jacob Bøtter
    288,95 kr.

    NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.

  • - Sådan bygger du software uden at programmere
    af Jacob Bøtter
    331,95 kr.

    NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.

  • af Jacob Bøtter & Lars Kolind
    128,95 - 133,95 kr.

    Unboss er en bog om arbejde og ledelse, du ikke har set mage til. Den sætter spørgsmålstegn ved alt det, du troede var en selvfølge: Troede du, at virksomheders formål var at tjene penge? Nej, de skal først og fremmest gøre nytte. De skal blive til bevægelser, der forandrer verden. Du er ikke mere ansat i dit job. Du er partner i et team. Din leder har ikke alle svarene, men hun kan stille de gode spørgsmål. Du arbejder ikke for at tjene penge til nogle ejere, du ikke kender. Du arbejder for en sag. Og du får selv en rimelig del af den gevinst, du skaber. Du går ikke på arbejde fra 8 til 16. Du arbejder der, hvor du er og hvornår det passer dig. Din virksomhed sælger ikke produkter til kunderne. Den skaber værdi sammen med kunderne. Og arbejder du i det offentlige, er det ikke budgettet der tæller. Det er den værdi, du skaber for borgerne. Unboss er skrevet i samarbejde med 100 visionære personligheder fra hele verden. De er kommet med nye ideer og konkrete eksempler. Det hele er bundet sammen af Jacob Bøtter og Lars Kolind. Resultatet er blevet en bog, der ikke bare vil skabe debat. Den vil skabe revolution.

  • - 69 digital opportunities you can use today and implement tomorrow.
    af Jacob Bøtter & Stine Mølgaard
    179,95 kr.

    We believe that businesses and organisations misses most digital opportunities that are right in front of them, mostly because they get lost in thinking about the future and then forget everything about the present. They talk about artificial intelligence and bitcoins, but overlook the obvious opportunities which they can benefit from today.This book contains 69 examples of how digital experiments can make your daily work and organisation even better. All examples and experiments in the book can be used immediately, and only require a very minimal investment in time and resources.

  • af Jacob Bøtter & Lars Kolind
    19,94 kr.

    ”Det er virksomhedens formål og den passion, det skaber hos interessenterne, der er grundlaget for dens succes, og sådan har det altid været. Store ledere og store virksomheder inspirerer ikke på grund af det, de gør, men på grund af årsagen til, at de gør det.” Sådan lyder det blandt andet i kapitlet ”Unboss Marketing” i bogen UNBOSS af Lars Kolind og Jacob Bøtter.I dette uddrag fra bogen får du de to kapitler: ”Unboss Marketing” og ”Unboss Salg”. Bogen sætter spørgsmålstegn ved alt det, du troede var en selvfølge: Troede du, at virksomheders formål var at tjene penge? Nej, de skal først og fremmest gøre nytte. De skal blive til bevægelser, der forandrer verden. Du er ikke mere ansat i dit job. Du er partner i et team. Din leder har ikke alle svarene, men kan stille de gode spørgsmål. Du arbejder ikke for at tjene penge til nogle ejere, du ikke kender. Du arbejder for en sag. Og du får selv en rimelig del af den gevinst, du skaber. Du går ikke på arbejde fra 8 til 16. Du arbejder der, hvor du er, og når det passer dig. Bogen vil ikke bare skabe debat. Den vil skabe revolution.

  • af Jacob Bøtter & Lars Kolind
    19,94 kr.

    ”Vi påstår, at en organisation ganske enkelt vil klare sig bedre, hvis den er drevet af passion og gavmildhed frem for grådighed. Man kan tjene flere penge ved at sætte passion højere end profit.” Sådan lyder det blandt andet i kapitlet ”Unboss Organisationen” i bogen UNBOSS af Lars Kolind og Jacob Bøtter.I dette uddrag fra bogen får du de tre kapitler: ”Unboss Organisationen”, ”Unboss Virksomheden” og ”Unboss Arbejdet”. Bogen sætter spørgsmålstegn ved alt det, du troede var en selvfølge: Troede du, at virksomheders formål var at tjene penge? Nej, de skal først og fremmest gøre nytte. De skal blive til bevægelser, der forandrer verden. Du er ikke mere ansat i dit job. Du er partner i et team. Din leder har ikke alle svarene, men kan stille de gode spørgsmål. Du arbejder ikke for at tjene penge til nogle ejere, du ikke kender. Du arbejder for en sag. Og du får selv en rimelig del af den gevinst, du skaber. Du går ikke på arbejde fra 8 til 16. Du arbejder der, hvor du er, og når det passer dig. Bogen vil ikke bare skabe debat. Den vil skabe revolution.

  • af Jacob Bøtter
    44,94 - 74,95 kr.

    Store, tunge organisationer, der tror, de kan det hele selv, hører fortiden til. Der er opstået en ny type netværksorganisationer og -medarbejdere, som rækker udad frem for at bureaukratisere indad. De får hjælp fra alle, også dem uden for det nære netværk og uden for organisationen.Tag f.eks. Quirky, der har udviklet 427 husholdningsprodukter sammen med 759.000 mennesker. Eller danske Airtame, der har fået syv millioner kr. i startkapital fra deres første 12.368 brugere.I bogen får vi indblik i, hvordan vi kan blive bedre videnarbejdere ved at hente hjælp udefra. Og hvordan vi på den måde kan styrke vores organisationer, ligesom Procter & Gamble, General Electric og mange andre.Bogen er en del af High Performance-serien. Det er korte og præcise bøger, og seriens omdrejningspunkt er menneskers udfoldelse og præstation med fokus på ledelse, motivation og viljen til at gøre sig umage. 

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.