Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Jan Halberg Madsen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Perspektiver på centrale udfordringer og muligheder
    af Claus Lassen, Jan Halberg Madsen, Michael Fast, mfl.
    398,95 kr.

    Bogen beskriver og analyserer turisme som industri og som et felt. Et felt hvor mange forskellige forhold indgår, hvor udfordringerne og mulighederne skal forstås og håndteres, og hvor kompleksitet og modsætninger er store.Bogen diskuterer centrale forhold i turismeindustrien og gennemgår, hvad turisme er i sin brede og dybde, og hvordan du kan forstå de essentielle diskussioner og begreber i turismens komplekse felt. Det gør den i forskellige tematiserede kapitler, som er skrevet af praktikere og forskere indenfor turisme; alle personer med forskellige baggrunde og positioner. Kapitlerne i bogen diskuterer derfor forskellige forhold inden for turisme, så du gennem de mange empiriske undersøgelser, cases, diskussioner af koncepter og teori får viden bredt indenfor feltet turisme.Udover bogen, er der adgang til en online database som indeholder praktiske og tidssvarende cases til kapitlerne, samt konkrete værktøjer.

  • af Jan Halberg Madsen
    288,95 kr.

    Oplevelsesøkonomien har siden starten af 2000’erne været i fokus i en dansk kontekst.Denne bog er en grundig indføring i de teorier og redskaber, som er en del af begrebet oplevelsesøkonomi. Den er skrevet i et letforståeligt sprog og henvender sig til læsere, der ønsker en introduktion til oplevelsesøkonomi som samfundstendens og til oplevelser som fænomen i en kommerciel kontekst.Oplevelsesøkonomi veksler mellem teoripræsentationer, praktiske eksempler og cases, der beskriver potentialerne og mangfoldigheden i oplevelsesøkonomien. Bogen er relevant for serviceøkonomstuderende og studerende ved beslægtede uddannelser samt praktikere, der ønsker inspiration, overblik og konkrete forslag til værktøjer og metoder til design af oplevelser.

  • af Morten Haase, Michael Bregendahl & Jan Madsen
    728,95 kr.

    Om markedskommunikationens funktion i og påvirkning af samfundet. Med gennemgang af basale kommunikationsmodeller, og om planlægning af reklamekampagner fra idé til færdigt produkt

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.