Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Jan Horsager

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - 12 virksomheders erfaringer med hastig forandring
    af Søren Schultz Hansen & Jan Horsager
    359,95 kr.

    Bogen er den første, der med afsæt i dagligdags erfaringer og eksempler fra velkendte danske virksomheder viser, hvordan ledere arbejder med og reflekterer over digitaliseringens mest presserende spørgsmål.Bliv guidet gennem den digitale transformations udfordringer og muligheder, og bliv introduceret til fem paradokser, der er opstået i mødet mellem en gammel, industriel verden og en ny, digital virkelighed.Bliv bl.a. klogere på, hvordan Bang & Olufsen er ved at blive disruptet – af sig selv. Hvorfor MobilePay blev en succes, på trods af at betalingsappen havde den laveste kvalitet. Og hvorfor det var helt efter planen, at Sundhedsplatformen blev udrullet i en ufærdig udgave.Omtale”Jeg har ikke læst andre bøger, der som ’Digitaliseringens paradokser’ gør emnet (digitalisering, red.) tilgængeligt og relevant på virksomheds- og ledelsesniveau. Reelt set er der tale om et mustread på de danske direktionsgange.”5/6 stjerner- anmeldt af Olav Vorup Jensen, Inside Business, 18. januar 2018Digitaliseringens paradokser er udvalgt som en af årets 10 bedste ledelsesbøger 2017 i Børsen den 7. december 2017."De fem paradokser er frække og anderledes, og de bærer hele bogen sammen med de 12 cases. Det er samtidigt et stærkt signalement af den digitale verden, der har andre spilleregler end den analoge, hvor de fleste ledere har haft deres uddannelse og karriere."5/6 stjerner- anmeldt af Henrik Ørholst, Børsen, 12. oktober 2017IndholdVelkommen til virkeligheden!12 CASEHISTORIERB&O PLAYMobilePayMcDonald’sEYGalecto BiotechKandaThürmer ToolsVOLARegion HovedstadenKolding KommuneAalborg KommuneStatsforvaltningenHvad kan vi lære af virksomhederne?Det paradoksale manifestLitteratur

  • af Søren Schultz Hansen & Jan Horsager
    341,95 kr.

    Bogen er den første, der med afsæt i dagligdags erfaringer og eksempler fra velkendte danske virksomheder viser, hvordan ledere arbejder med og reflekterer over digitaliseringens mest presserende spørgsmål.Bliv guidet gennem den digitale transformations udfordringer og muligheder, og bliv introduceret til fem paradokser, der er opstået i mødet mellem en gammel, industriel verden og en ny, digital virkelighed.Bliv bl.a. klogere på, hvordan Bang & Olufsen er ved at blive disruptet – af sig selv. Hvorfor MobilePay blev en succes, på trods af at betalingsappen havde den laveste kvalitet. Og hvorfor det var helt efter planen, at Sundhedsplatformen blev udrullet i en ufærdig udgave.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.