Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Product Management giver dig værktøjskassen til at arbejde professionelt som produktchef og produktspecialistBogen giver dig anvisning på, hvordan du sikrer de løbende prioriteringer i arbejdet, og hvordan du passer på ikke at blive overvældet af hverdagens driftsopgaverBogen giver dig redskaber til, hvordan du håndterer samarbejdet med virksomhedens stakeholdersDu får en mængde forslag og inspiration til forbedring af samarbejdet med udviklingsorganisationenBogen giver dig værktøjskassen til at forbedre indsatsen og styringen ved launch af nye produkter og det løbende arbejde med product marketingBogen giver en række anvisninger på, hvordan du håndterer det løbende arbejde med virksomhedens eksisterende produktportefølje – product lifecycle management i praksisBogen giver dig erfaringer fra praksis fra nogle Danmarks og Skandinaviens store og mellemstore virksomheder – og praksis kombineret med velafprøvet teoriProduct Management giver dig værktøjskassen til at opbygge, lede og udvikle product management-funktionen i virksomheden
Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business.Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen.Hovedafsnittene i bogen:1. Salgs- og marketingorganisationens transformation2. Opbygning af salgs- og marketingorganisationen 3. Processerne i salgs- og marketingorganisationen 4. Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 5. Udvikling af salgs- og marketingorganisationen
Hvad skal der til for at blive en dygtig sælger? Bogen ”Salg – Resultatskabende værktøjer for sælgere” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at forbedre og udvikle arbejdet med at planlægge, udføre, forankre og udvikle salgsindsatsen.Bogen indeholder både gængse og nye teorier og helt konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle elementerne i salgsrollen i virksomheden.Hovedafsnittene i bogen:1. Salg og relationer 2. Salgsplanlægning 3. Telefonen i salgsarbejdet 4. Salgsmødet 5. Pleje og udvikling af eksisterende kunder 6. Personlig udvikling for sælgeren 7. Klædt på til fremtiden
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.