Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Jon Sundbo

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Catharina Juul Kristensen, Søren Voxted, Annemette Digmann, mfl.
    277,95 kr.

    Innovation og entreprenørskab er i høj grad modebegreber, men det er også begreber, som bliver mere og mere indarbejdede i den private, offentlige og tredje sektor. Begreberne bruges også anvendelsesorienteret, bl.a. som egentlige styrings- og forandringsteknologier.Bogens forfattere bidrager med kapitler til den teoretiske nytænkning inden for forskningen i innovation og entreprenørskab. Innovationsprocesser, udnyttelse af innovative ideer og entreprenørielle muligheder undersøges på ny, og begreber redefineres.Bogens målgruppe er studerende på mellemlange og lange videregående uddannelser inden for innovation, kreativitet og entreprenørskab.Catharina Juul Kristensen er cand.scient.adm., ph.d. og lektor på Institut for Samfund og Globalisering, RUC. Søren Voxted er cand.merc., ph.d. og lektor på Institut for Ledelse og Virksomhedsstrategi, Syddansk Universitet.

  • af Jon Sundbo, Lars Fuglsang & Jacob Norvig Larsen
    119,95 kr.

    Denne bog præsenterer en model for, hvordan innovationsarbejdet kan organiseres i de fleste moderne virksomheder. Innovation med omtanke betyder, at virksomheden inddrager medarbejderne og udnytter deres viden og innovative evner, og at den ser på markedet og den strategiske situation. Bogen præsenterer konkrete og praktisk anvendelige modeller og checklister, ligesom der findes et instrument til at måle virksomhedens innovationstilstand samt en lang række eksempler fra virksomheder. Der beskrives endvidere to andre modeller for innovation - Industrialiseret innovation og postmoderne innovation. Også servicevirksomheders innovationsadfærd i dagens Danmark beskrives. Selvom beskrivelsen og eksemplerne er hentet fra servicesektoren, kan industrivirksomhederne med udbytte anvende både modeller og instrumenter. Bogen henvender sig såvel til ledere, der skal organisere innovationsaktiviteter, som til folk der er analytisk interesserede. Den er opdelt i fire dele, der kan bruges uafhængigt af hinanden. Bogens forfattere er alle forskere, der gennem mange år har arbejdet med innovation, såvel teoretisk som praktisk. Jon Sundbo er professor i erhvervsøkonomi ved Roskilde Universitet, Lars Fuglsang er lektor samme sted og Jacob Norvig Larsen er seniorforsker ved Statens Byggeforskningsinstitut.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.