Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Denne bog henvender sig til lærere, ledere og andet pædagogisk personale på erhvervsskolerne med det formål at tage feedbackbegrebet op til behandling. Hvad er det, hvad dækker det over - og hvad er det nye i forhold til den aktuelle praksis på skolerne? Bogen gør begrebet håndterligt og bringer det i spil i forhold til undervisningspraksis på erhvervsskolerne. Bogen bygger blandt andet på den anerkendte newzealandske uddannelsesforsker John Hatties forskning og grundlæggende feedbackbegreber. Centrale temaer, som bogen tager op, er: Hatties feedbackniveauer i en erhvervspædagogisk kontekst, motivation, læringsforudsætninger og anerkendelse, feedbackkommunikation og elev-elev-feedback.
En studiebog til erhvervsskolelærere, som skal til at tage eller er i gang med en pædagogisk diplomuddannelse, fx Diplomuddannelse i Erhvervspædagogik.Denne antologi er en studiebog, som har til formål at gøre det lettere og mere spændende at være studerende som voksen. Bogen kan gøre studiet lettere ved at give nogle helt håndgribelige værktøjer til, hvordan man fx tager noter og går til eksamen. Antologien tematiserer også, hvad det kan tilføre et uddannelsesforløb, at man som voksen har erfaringer og er ansat på en arbejdsplads. Desuden præsenterer antologien flere vinkler på, hvordan man fagligt og personligt kan udvikle sig gennem en uddannelse og anvende uddannelsen på en arbejdsplads, fx en erhvervsskole.Antologien er for studerende og ledere, som gerne vil vide mere om, hvordan man kan kvalificere sit eget eller ansattes studieforløb, så en diplomuddannelse bidrager til udvikling af professionalisme både for den studerende og for arbejdspladsen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.