Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Engelsk oversættelse af Nordisk servicesyn.Do you have a clear idea about your serviceDNA and your service gene? Are you communicating in the right way, and are you using collaboration and high social capital to improve your company's service? The term service is used in many ways, but what is good service, really? And is there a special Nordic kind of service? These are just some of the topics this book addresses. A NORDIC SERVICE CONCEPT is written for those of you who work with service, whether you are a student, teacher, employee, manager or business owner. The purpose of the book is to bring the dialogue about good service back to its roots - where we can benefit from our basic Nordic values such as equality, openness, flexibility and, not least, trust. The focal point of the book is, therefore, relationships between people: the relationship with the guest, the relationship with colleagues and the relationship with management and business partners. A NORDIC SERVICE CONCEPT can be read as a whole, but the individual chapters also make sense as separate texts and can be used independently. Each chapter contains the following: • An accessible, practice-based description with analyses and tools that are built on research-based theories. • References to the primary sources are listed at the end of each chapter • Inspiration for your daily work in the form of a series of assignments and cases regarding strategic, tactical and operational levels in companies. A NORDIC SERVICE CONCEPT covers the curriculum's learning objectives in the academic subjects "management that builds social capital" and "service” and can also be used in the Service Economics curriculum. The book covers topics such as communication, body language and empathy, and, as something new, we have added topics such as the culture behind Nordic service, service delivery and moodboards. In addition, the book contains a number of cases and analytical assignments related to specific service situations.
Sælg med hovedet - salgspsykologi, neurosalg og salgsmetoder kobler klassiske salgsteknikker med neurosalg og salgspsykologi. Bogen forklarer dermed, hvordan salgskommunikation påvirker relationer og vækker følelser, og hvorfor og hvordan hjernen reagerer på salgsprocesserne. Det handler ikke kun om at sælge, men om at opbygge tillid i en værdibaseret kunderelation.I Sælg med hovedet bliver teorien uddybet med relevante cases, forskningsresultater og praktiske eksempler fra flere brancher. Indholdet er desuden opbygget med værktøjer og refleksionsopgaver gennem hele bogen - for at geare dig bedst muligt til et godt salg.Sælg med hovedet spænder over emner som salgspsykologi, neurosalg, salgsledelse og mersalg, jura og etik i salget samt salgets seks faser, herunder bl.a. forberedelse af salget, præsentationsteknik, behovsanalyse og forhandlingsteknik.
Har du tjek på dit serviceDNA og styr på dit servicegen? Kommunikerer du rigtigt, og bruger du samarbejde og høj social kapital til at forbedre din egen og dine medarbejderes service? Begrebet service bruges i flæng, men hvad er egentlig god service? Og findes der en særlig nordisk service? Det er blot nogle af de emner, denne bog tager fat i.Nordisk servicesyn er skrevet til dig, der arbejder med service, hvad enten du er studerende, underviser, medarbejder, leder eller virksomhedsejer. Hensigten med bogen er at få dialogen om den gode service tilbage til rødderne - dér, hvor vi kan drage nytte af vores nordiske grundværdier som ligeværdighed, åbenhed, fleksibilitet og ikke mindst tillid. Omdrejningspunktet i bogen er således relationer mellem mennesker: Relationen til gæsten, relationen til kollegaer og relationen til ledelse og samarbejdspartnere.Nordisk servicesyn kan læses i sammenhæng, men de enkelte kapitler giver også mening som selvstændige tekster og kan bruges uafhængigt af hinanden. Hvert kapitel indeholder:En tilgængelig, praksisnær beskrivelse med betragtninger og værktøjer, der tager udgangspunkt i forskningsbaserede teorierHenvisninger til primærkilderne samlet efter hvert kapitelInspiration til det daglige arbejde i form af en række øvelser og cases, der kredser om henholdsvis det strategiske, taktiske og det operationelle niveau i virksomheden.Nordisk servicesyn dækker fagplanernes læringsmål i akademifagene ?ledelse, der skaber social kapital? og ?service?, og den vil ligeledes kunne bruges af Serviceøkonomuddannelsen.Bogen dækker emner som kommunikation, kropssprog og empati, og som noget nyt er der tilføjet emner som kulturen bag nordisk service, serviceleverancen, moodboard. Herudover indeholder bogen en række cases og refleksionsopgaver, hvor læseren skal forholde sig til konkrete servicesituationer.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.