Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Bogen er en lettere revideret udgave af en ph.d. afhandling, indleveret ved Institut for Uddannelse, Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, og forsvaret marts 2007. Den behandler overgangen fra uddannelse til erhverv, idet den undersøger det grundlag, hvorpå nyuddannede folkeskolelærere udøver deres profession. Hvilke spor afsætter læreruddannelsen i den nyuddannedes praksis ? Hvilke strategier anlægger den nyuddannede lærer i mødet med praksis? Hvilke ressourcer trækker den nyuddannede på i sin praksis ? Hvilke forandringer sker der i den nyuddannedes praksis det første halvandet år af ansættelsen?
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.