Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Bøger af Linda Greve

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Tænkeboks 8
    af Stefan Iversen, Peter Munk Christiansen, Jørn Borup, mfl.
    386,95 kr.

    Tænkepauser er bogserien, hvor topforskere fra Aarhus Universitet formidler deres viden om centrale emner som frihed, netværk og tillid. Idéen er at kanalisere forskningen ud til nye målgrupper og ind i hverdagens pauser - fra sofahjørnet til løbeturen. Hver bog er lækkert designet og udstråler den kæmpemæssige begejstring, som forskerne har for deres emne. Kombineret med lettilgængeligt sprog, en overskuelig længde og en ofte humoristisk tone gør det serien til en intet mindre end fremragende formidling af vigtig viden, som ellers ofte kun skrives af fagfolk for fagfolk.

  • af Linda Greve
    218,95 - 261,94 kr.

    Alle professionelle præsentationer – hvad enten det er oplæg, taler, foredrag, undervisning eller salgspræsentationer – kræver metodisk indsigt i at fremstille et budskab på en måde, så det præger lytteren i den ønskede retning. Den gode præsentation giver det teoretiske fundament og de praktiske værktøjer, der skal til for at skabe gode præsentationer, der virker efter hensigten. Læren er, at gode præsentationer kommer af grundig og metodisk velovervejet forberedelse – og af modet til at gå i relation med lytterne. Bogen er for dig, der som en del af dit arbejde eller dit studium har behov for at præsentere din viden på en måde, så det er vedkommende for dine lyttere.DENNE TITEL ER ERSTATTET AF 2. UDGAVE 9788759327777

  • - Metaforer i organisationer
    af Steen Hildebrandt & Linda Greve
    238,95 - 287,95 kr.

    Forandrende ledelseskommunikation er en værktøjsbog, der hjælper lederen med at identificere sit kommunikative potentiale og synkronisere hensigt og budskab. For at ændre måden vi kommunikerer på, må vi først erkende de billeder, vi tænker om kommunikationen i. Det er formålet med bogen at sætte læseren i stand til at identificere sit eget og andres kommunikative metaforsprog for at ændre dette i en retning, som er bedre for situationen, personen eller organisationen.

  • af Linda Greve
    44,95 - 59,94 kr.

    I begyndelsen var ordet. Påstod nogen få årtier e.Kr. Men et ord er ikke bare et ord fra tidernes morgen til dommedag. Vores vigtigste værktøj til kommunikation er snarere under evig forvandling. Vi opfinder nye ord, ændrer de gamles betydning eller lader dem gå i glemmebogen. Gudskelov har Linda Greve, Aarhus Universitets ordholdende sprogspiller, ordet i sin magt og kan indvie os i alle ords sande oprindelse: Sprogets mindste betydningsbærende enheder opstår ikke ud af intet, men i et syndigt rod af private tanker, kropslige erfaringer og omgivelsernes påvirkning.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.