Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
PULS - natur/teknologi 3. klasse lærervejledning lægger op til en undervisning, der veksler mellem teoretisk og praktisk arbejde i tæt samspil. Eleverne skal via deres sanser erkende og forstå deres omverden gennem opgaver, eksperimenter og grundbogens tekster.PULS - natur/teknologi giver liv til din undervisning.Lærervejledningen til 3. klasse indeholder kapitlerne: Hvad kan en sten fortælle? Hvorfor har Danmark broer? Hvor bliver affaldet af? Hvordan lever man sundt? Hvad var der før mobilen? Hvor lever isbjørnen? Kender du Norden? Hvad finder du ved vandhullet?PULS - natur/teknologi har en struktureret opbygning, som er tilpasset undervisningen i natur/teknik. Indholdet i lærervejledníngen:En indledende del om PULS - natur/teknologi og et afsnit om praktisk og undersøgende arbejdsformer. En samlet oversigt over, hvilke af de nye færdigheds- og vidensmål, der arbejdes med i 3. klasse.En side-til-side-vejledning til grundbogens sider og de tilknyttede kopiark.
PULS - natur/teknik 2. klasse lægger op til en undervisning, der veksler mellem teoretisk og praktisk arbejde i tæt samspil. Eleverne skal via deres sanser erkende og forstå deres omverden gennem opgaver, eksperimenter og grundbogens tekster.PULS - natur/teknik giver liv til din undervisning.Grundbogen til 2. klasse indeholder kapitlerne: Hvordan lever børn i Kina? Hvordan er vejret? Hvad kan du med vand? Hvordan virker det? Hvor er Solen om natten?PULS - natur/teknik har en struktureret opbygning, som er tilpasset undervisningen i natur/teknik. Kapitlerne er opbygget efter denne model: Intro: Med præsentation af kapitlets indhold ved en stor tegning, spørgsmål og aktiviteter, som sætter elevernes viden i centrum, og motiverer dem til det videre arbejde. Mål og centrale faglige begreber præsenteres. Fordybelse: Med vedkommende faglige tekster, samt kopisider med opgaver, eksperimenter og forsøg. Outro: Til evaluering. PULS - natur/teknik 2. klasse består afPULS - natur/teknik 2. klasse grundbogPULS - natur/teknik 2. klasse i-bog se mere på www.puls.gyldendal.dkPULS - natur/teknik 2. klasse lærervejledning med kopisider
PULS - natur/teknik 3. klasse lægger op til en undervisning, der veksler mellem teoretisk og praktisk arbejde i tæt samspil. Eleverne skal via deres sanser erkende og forstå deres omverden gennem opgaver, eksperimenter og grundbogens tekster. PULS - natur/teknik 3. klasse kopimappe indeholder 89 kopisider, der knytter sig direkte til grundbogen. Kopiarkene indeholder oplæg til eksperimenter, forsøg og skriftlige øvelser. E-bogDenne titel findes også som e-bog.Denne titel indgår også i et pakketilbud hvor du kan købe fysisk mappe + e-bog samlet.
Undersøgelser peger på, at stadigt flere unge mistrives. Der undersøges, skrives og snakkes meget, men hvor er de unges stemmer uden teoretiske og analytiske filtre – uden økonomiske og politiske incitamenter?De unges rene stemmer får du i denne debatbog, når fem modige og autentiske unge beretter om deres vej fra mistrivsel mod øget trivsel.Mød Kenneth, der glæder sig til gymnasiet, men ikke evner faglig fordybelse, og som efter to mislykkede forsøg på at gennemføre, giver helt op på uddannelse- og karrieredrømme. Læs hvordan Søren bilder sig selv og omverdenen ind, at hans mistrivsel er skoletræthed, selvom det er uopdaget skizotypi. Få et indblik i, hvordan Anaya trods en opvækst præget af vold, utryghed og misbrug i en tidlig alder har en kontinuerlig lyst til at opnå et liv præget af trivsel. Miki giver et unikt indblik i sine kampe med transkønnethed, mobning og ensomhed, og Louise beretter om, hvordan et uskyldigt ønske om vægttab blev afløst af en spiseforstyrrelse.Forfatteren Malene Grandjean har valgt at indflette egne historier om ungdommens mistrivsel, og hun beskriver, hvordan adfærdsmønstre stadig i dag påvirker hendes voksenliv.Bogen er et bidrag til en dybere forståelse for nuancerne i unges mistrivsel og ikke mindst, hvordan vi alle kan støtte andre og os selv i at finde vejen mod trivsel.
PULS - natur/teknik 1. klasse lægger op til en undervisning, der veksler mellem teoretisk og praktisk arbejde i tæt samspil. Eleverne skal via deres sanser erkende og forstå deres omverden gennem opgaver, eksperimenter og grundbogens tekster.PULS - natur/teknik 1. klasse grundbog indeholder kapitlerne: Hvor bor du? - Hvordan oplever du? - Kender du savannen? - Hvad smider du ud? - Hvad finder du i skoven? Kapitlerne er opbygget efter denne model:Intro: Med præsentation af kapitlets indhold ved en stor tegning, spørgsmål og aktiviteter, som sætter elevernes viden i centrum, og motiverer dem til det videre arbejde. Mål og centrale faglige begreber præsenteres. Fordybelse: Med vedkommende faglige tekster, samt kopisider med opgaver, eksperimenter og forsøg. Outro: Til evaluering.Se mere på www.puls.gyldendal.dk
PULS - natur/teknik 3. klasse lægger op til en undervisning, der veksler mellem teoretisk og praktisk arbejde i tæt samspil. Eleverne skal via deres sanser erkende og forstå deres omverden gennem opgaver, eksperimenter og grundbogens tekster.PULS - natur/teknik giver liv til din undervisning.Grundbogen til 3. klasse indeholder kapitlerne: Hvad kan en sten fortælle? Hvorfor har Danmark broer? Hvor bliver affaldet af? Hvordan lever man sundt? Hvad var der før mobilen? Hvor lever isbjørnen? Kender du Norden? Hvad finder du ved vandhullet?PULS - natur/teknik har en struktureret opbygning, som er tilpasset undervisningen i natur/teknik. Kapitlerne er opbygget efter denne model: Intro: Med præsentation af kapitlets indhold ved en stor tegning, en lille fortælling, spørgsmål og aktiviteter, som sætter elevernes viden i centrum, og motiverer dem til det videre arbejde. Mål og centrale faglige begreber præsenteres. Fordybelse: Med vedkommende faglige tekster, samt kopisider med opgaver, eksperimenter og forsøg. Outro: Til evaluering. PULS - natur/teknik 3. klasse består af:PULS - natur/teknik 3. klasse grundbogPULS - natur/teknik 3. klasse i-bog se mere på www.puls.gyldendal.dk PULS - natur/teknik 3. klasse kopimappePULS - natur/teknik 3. klasse lærervejledning
PULS - natur/teknik 1. klasse lægger op til en undervisning, der veksler mellem teoretisk og praktisk arbejde i tæt samspil. Eleverne skal via deres sanser erkende og forstå deres omverden gennem opgaver, eksperimenter og grundbogens tekster.PULS - natur/teknik 1. klasse lærervejledning med kopisider indeholder: En indledende del om PULS - natur/teknik og et afsnit om faglig læsning. En side-til-side-vejledning til grundbogens sider og de tilknyttede kopiark. 60 kopiark med opgaver, der knytter sig direkte til grundbogen. Kopiarkene indeholder oplæg til eksperimenter, forsøg og skriftlige øvelser.
PULS - natur/teknik 2. klasse lægger op til en undervisning, der veksler mellem teoretisk og praktisk arbejde i tæt samspil. Eleverne skal via deres sanser erkende og forstå deres omverden gennem opgaver, eksperimenter og grundbogens tekster. PULS - natur/teknik giver liv til din undervisning. PULS - natur/teknik 2. klasse lærervejledning med kopisider indeholder: En indledende del om PULS - natur/teknik og et afsnit om praktisk og undersøgende arbejdsformer. En samlet oversigt over, hvilke trinmål der bliver arbejdet med i kapitlerne i 1. og 2. klasse. En side-til-side-vejledning til grundbogens sider og de tilknyttede kopiark. 56 kopiark med opgaver, der knytter sig direkte til grundbogen.Kopiarkene indeholder oplæg til eksperimenter, forsøg og skriftlige øvelser. E-bogDenne titel findes også som e-bog.Denne titel indgår også i et pakketilbud hvor du kan købe fysisk mappe + e-bog samlet.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.