Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
TIL HELE FAMILIENJuniorkogebogen er til dig, der elsker mad. Til store og små, som gerne vil i køkkenet og lave mad. Jeg har sammen med min datter Josefine på 10 år udvalgt nogle af vores hverdagsfavoritter, som vi nyder at lave sammen.Bogen er fyldt med en masse inspirerende, farverig og skøn mad til os alle sammen. Den er udviklet med det for øje både at inspirere børn til at lave mad alene og sammen med deres forældre. Nogle opskrifter skal laves sammen med en voksen, mens andre kan laves alene af de lidt større børn.Der er børnemad, og så er der voksenmad. Sådan bliver det tit hos mange. Fordi børn allerhelst vil have enkel mad uden for mange dikkedarer. Gerne uden krydderurter på toppen, dimser og dutter og helst ikke for mange ting rodet sammen. Det er der også taget højde for. Her kan vi spise det samme alle sammen!At lave mad sammen er kvalitetstid, også selvom det kan udvikle sig til en smule kaos i køkkenet. Ofte har jeg stået som mor lettere panisk og tørret bordet af og samlet skidt op fra gulvet, mens Josefine var i køkkenet og i fuld gang. Men hvorfor? Så længe skarpe knive og varme kogeplader er under kontrol – så er det bare skønt, når børnene er i sving og har lysten og modet til at lave mad. De er så velkomne.Gør madlavningen til et fælles projekt. Måske ikke hver dag. Men nogle dage. Det giver også de mindste meget større lyst til at smage på maden. Blive mere nysgerrige på mad. Jeg har kun gode ting at sige om det. Lad os endelig komme i gang.
Hvordan sørger I for, at publikum er tilfreds med den totale oplevelse af jeres kultursted – og ikke kun med det, der sker på scenen?PUBLIKUMSSERVICE – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen er en praktisk håndbog om at arbejde med publikumsservice hos kulturinstitutioner. Her får du svarene på, hvordan I kan arbejde med og forbedre jeres serviceniveau over for publikum på flere måder alt efter tid og ressourcer – eller på trods af mangel på samme.Bogen henvender sig til dig, der er foyermedarbejder, teamleder eller chef på et kultursted med udøvende scenekunst – men det kan også sagtens være på et museum eller i en biograf. Ligegyldigt på hvilken kulturinstitution og hvor i hierarkiet du er, er bogen først og fremmest til dig, der gerne vil gøre noget ved jeres publikumsservice, men som mangler værktøjer og inspiration.Bogen er skrevet af Maria Christensen, som er en af Danmarks største fortalere for, at publikum skal have en serviceminded totaloplevelse til koncerter, i teatret og til andre kulturelle arrangementer – en mission, hun har været på næsten hele livet. Allerede fra barnsben forstod Maria Christensen, hvordan en koncert kunne løfte livsglæden, og da hun senere selv begyndte at arbejde i kulturbranchen, blev det hurtigt hendes passion at optimere publikums glæde ved at forstå, at det ikke kun handler om det, der foregår oppe på scenen, men i lige så høj grad om de rammer, der er før og efter en koncert eller en forestilling.I Publikumsservice – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen deler hun ud af al sin viden til glæde for dig og det kultursted, du arbejder på.
A missing sister, An imprisoned father, An eight-year-old clue, And a wild hunt, Meet Veronica, a woman who ran out to chase the life of her dreams. With new friends and family, she has left her poor and miserable life long back in the past, but couldn't leave her sister, April - her lifeline - back in the past.With April gone missing, Veronica is out on a wild hunt searching for her sister, pulling in old strings and finding every clue, while April fights her own little battles. Will the two sisters meet? Will April be able to fight her little battles alone? Will Veronica find her before it's too late?Read between the covers of, "The Miserable Family", to join Veronica on a wild hunt to find her sister.
An eighteen-year-old wife, An eighteen-year-old mother, An eighteen-year-old taking up against the world, And only a ray of hope, Meet Veronica, a young eighteen-year-old who gave up on her life just to be the homemaker to her dad and the mother to her sister, April.Her mom left her when she was young, on a dark night with just one note that read she is leaving to follow her long lost dreams. It might be time that Veronica too had enough of poverty, and it may be time for her to find her dreams too.But what happens when her plans go wrong? What happens when her hope isn't much? And will she ever be able to find what she is chasing?Read between the covers of, "The Miserable Family", to know adventures of Veronica and her chase for the castles.
Hvordan tilegner nye foyermedarbejdere sig den vigtige viden om, hvordan man yder god publikumsservice? Og hvad vil det egentlig sige at yde god publikumsservice?1. AKT BEGYNDER MED DIG – en guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere introducerer foyermedarbejderen til en basisviden inden for god publikumsservice. At yde god service kan lyde enkelt, men kan sagtens være vanskeligt, særligt hvis man har en dårlig dag eller ikke har prøvet at arbejde med kundeservice før.Maria Christensen giver i denne guide et bud på, hvad man som minimum bør vide, og dette i en enkel form, så man nemt kan danne sig et overblik og hurtigt tilegne sig den vigtige viden om, hvad god publikumsservice er.Forord af Theatre Director, Actor and Writer Vivienne McKee.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.