Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Bogen udkommer december 2016 i 2. oplag, som er opdateret i forhold til Fælles Mål 2016, herunder de fællesfaglige fokusområder og den fælles naturfagsprøve efter 9. klasse.Geografiundervisning - Fagdidaktisk grundbog er et didaktisk hjælpemiddel til at udmønte intentionerne i Fælles Mål 2016 i folkeskolens geografiundervisning. Bogen er en praktisk håndbog til lærere i grundskolen, til lærerstuderende og alle med interesse for geografiundervisning.Geografiundervisning - Fagdidaktisk grundbog er opdelt i tre kapitler:Kapitel 1: Undervisningsfaget. Analyserer og diskuterer fagets teoretiske grundlag ud fra dets didaktik, samspil med samfundsudviklingen og geografifagets historiske udvikling.Kapitel 2: Undervisningsplanlægning. Handler om væsentlige aspekter ved undervisningsplanlægning, som fx opstilling af mål, undervisningsmetoder, progression, evaluering og materialer.Kapitel 3: Geografi i praksis - didaktiske studieeksempler. Beskriver konkrete eksemplariske undervisningsforløb og de bagvedliggende overvejelser.Geografiundervisning - Fagdidaktisk grundbog er skrevet af fem geografiundervisere med stor undervisningserfaring på bl.a. læreruddannelsens undervisningsfag geografi.
Nyt i 2. udgave2. udgaven af GO Atlas til overbygningen og gymnasiet indeholder opdateret kartografi og en række nye temaer, bl.a. om Grønland, klimaændringer, natur- og miljøkatastrofer samt migration.I sin opbygning er udgangspunktet som i det tidligere atlas især de fysiske kort med udgangspunkt i Danmark, Norden, Europa, øvrige verdensdele og Verden under et. De fysiske kort ledsages af en lang række tematiske kort - både i relation til de enkelte regioner og som en større selvstændig samling globale kort. De topografiske og tematiske kort kan i undervisningen bruges til at fokusere på både mønstre og processer og problemstillinger, globalt og regionalt. Øvelses- og løsningshæfteTil atlasset tilhører elevhæftet Atlasøvelser og et løsningshæfte.
I Xplore På tværs kan 7., 8. og 9. klasse gennemføre tæt samarbejde i naturfagene ved hjælp af otte forløb til de fællesfaglige fokusområder. Læremidlet understøtter elevernes naturfaglige kompetencer fra Forenklede Fælles Mål (undersøgelse, modellering, perspektivering og kommunikation). Samtidig bliver elever og lærer klædt godt på til at planlægge og gennemføre den nye fælles naturfagsprøve.Elevbogen indeholder otte forløb, hvoraf de første seks er de fællesfaglige fokusområder fra læseplanerne, og to er ekstra: Fremtidens bæredygtige produktion, Bæredygtig energiforsyning, Drikkevand - nu og i morgen, Udledning af stoffer, Stråling fra omgivelserne, Teknologi og sundhed i hverdagen, Katastrofer - frygt og håb, og Liv i Universet.Xplore På tværs er et supplement til naturfagssystemerne Xplore. Hvert fællesfaglige forløb indeholder forslag til, hvor eleverne kan finde faglig fordybelse i de tre fagsystemer Xplore til biologi, fysik/kemi og geografi i 7., 8. og 9. klasse. Læremidlet kan også bruges i sammenhæng med andre naturfagssystemer.Tilhørende elevhæfte og lærerhåndbogTil Xplore På tværs hører også et elevhæfte med opgaver og en lærervejledning.Fagportal med digitale udvidelser:Fagportalen Xplore På tværs indeholder og bygger videre på stoffet fra bøgerne og indeholder et stort udvalg af digitale ressourcer. Læs mere og bestil adgang på www.goforlag.dk.
Kapitler i 2. udgavenSkoven forandrer sig - nyt kapitelDin krop og din sundhed - nyt kapitelEnergi og råstoffer - nyt kapitelDen urolige klode - opdateret udgave med nye emnerLys og lyd - ny udgave med nye emnerMennesker og teknologi - nyt kapitelXplore Natur/teknologi opfylder Fælles MålXplore Natur/teknologi 6 Elevbog - 2. udgave introducerer faglige begreber ved at tage udgangspunkt i elevernes nære omverden. Systemet er praksisorienteret og gør brug af undersøgelser, der kan vække elevernes forundring og nysgerrighed. Lærebogssystemet opfylder Fælles Mål.Problemløsning med praktisk afsætSom opstart af hvert kapitel i elevbogen kan eleverne arbejde med en undersøgende case, der leder over i en praktisk-undersøgende opgave, som eleverne skal lave i grupper. Det undersøgende arbejde handler om, at eleverne skal gå på opdagelse og selv prøve at løse problemer. Gennem den problemløsende proces vil der opstå en masse spørgsmål, som pirrer elevernes nysgerrighed og lyst til at få udbygget deres faglige viden. Gennem arbejdet trænes eleverne i at arbejde innovativt, at designe modeller og argumentere for mulige løsninger.Træning af fællesfagligt projektarbejdeSelv om det i 6. klasse kan synes som lang tid til, at eleverne skal til afsluttende prøve i naturfag i 9. klasse, er det vigtigt, at eleverne lærer at arbejde problemorienteret med tværfaglige projekter i natur/teknologi. Sidst i de tre Xplore-elevbøger til hhv. 4., 5. og 6. klasse finder I forslag til tværfagligt projektarbejde ud fra tværgående emner i elevbogen. I Xplore Natur/teknologi 6 Lærerhåndbog - 2. udgave findes kopiark med opgaver og aktiviteter til eleverne.
Pakke á 25 stk.Atlasøvelserne er elevernes eget arbejdshæfte med øvelser til GO Atlas til mellemtrinnet - 2. udgave. Gennem ca. 250 forskellige opgaver bliver eleverne sendt på opdagelse i atlasset og får mulighed for at gå i dybden med kortlære og de mange temaer, som behandles på atlassets fysiske kort, temakort, figurer og tabeller. Hovedparten af opgaverne er lukkede, men der er også åbne opgaver, hvor elevernes egne holdninger og forhåndsviden kommer i spil. Opgavernes sværhedsgrad varierer, og der er derfor gode muligheder for differentiering.
Atlasøvelserne er elevernes eget arbejdshæfte med øvelser til GO Atlas til mellemtrinnet - 2. udgave. Gennem ca. 250 forskellige opgaver bliver eleverne sendt på opdagelse i atlasset og får mulighed for at gå i dybden med kortlære og de mange temaer, som behandles på atlassets fysiske kort, temakort, figurer og tabeller. Hovedparten af opgaverne er lukkede, men der er også åbne opgaver, hvor elevernes egne holdninger og forhåndsviden kommer i spil. Opgavernes sværhedsgrad varierer, og der er derfor gode muligheder for differentiering.
Løsningshæfte i A5-format med besvarelser af opgaverne: Atlasøvelser til GO Atlas til mellemtrinnet 2. udgave.
Pakke med 25 stk. atlasøvelser. Atlasøvelserne er elevernes eget arbejdshæfte med øvelser til GO Atlas til overbygningen og gymnasiet - 2. udgave.Gennem ca. 350 forskellige opgaver bliver eleverne sendt på opdagelse i atlasset og får mulighed for at gå i dybden med kortlære og de mange tematikker, som behandles på atlassets fysiske kort, temakort, figurer og tabeller. Hovedparten af opgaverne er lukkede, men der er også åbne opgaver, hvor elevernes egne holdninger og forhåndsviden kommer i spil.Opgavernes sværhedsgrad varierer, og der er derfor gode muligheder for differentiering.Atlasøvelserne er målrettet elever i overbygningen.
Løsningshæfte i A5-format med besvarelser af opgaverne i Atlasøvelser GO Atlas til overbygningen og gymnasiet - 2. udgave.
Atlasøvelserne er elevernes eget arbejdshæfte med øvelser til GO Atlas til overbygningen og gymnasiet - 2. udgave.Gennem ca. 350 forskellige opgaver bliver eleverne sendt på opdagelse i atlasset og får mulighed for at gå i dybden med kortlære og de mange tematikker, som behandles på atlassets fysiske kort, temakort, figurer og tabeller. Hovedparten af opgaverne er lukkede, men der er også åbne opgaver, hvor elevernes egne holdninger og forhåndsviden kommer i spil.Opgavernes sværhedsgrad varierer, og der er derfor gode muligheder for differentiering.Atlasøvelserne er målrettet elever i overbygningen.
Xplore Geografi 9 Elevhæfte er et engangshæfte, der indeholder uddybende opgaver, forsøg og eksperimenter til elevbogens kapitler. Hæftet forener teori og praksis, og lader eleverne arbejde videre med elevbogens emner i deres helt eget hæfte.Samspil mellem elevbog, elevhæfte og lærerhåndbogTil hvert klassetrin og fag er udarbejdet en elevbog, et elevhæfte og en lærerhåndbog. I elevbogen findes løbende henvisninger til opgaver i elevhæftet, hvor eleverne kan repetere og arbejde med stoffet fra elevbogen. Desuden afsluttes hver kapitel i elevbogen med henvisninger til en række ikke-obligatoriske valgopgaver i lærerhåndbogen, som eleverne kan arbejde videre med.
Xplore Geografi 8 Elevhæfte er et engangshæfte, der indeholder uddybende opgaver, forsøg og eksperimenter til elevbogens kapitler. Hæftet forener teori og praksis, og lader eleverne arbejde videre med elevbogens emner i deres helt eget hæfte.Samspil mellem elevbog, elevhæfte og lærerhåndbogTil hvert klassetrin og fag er udarbejdet en elevbog, et elevhæfte og en lærerhåndbog. I elevbogen findes løbende henvisninger til opgaver i elevhæftet, hvor eleverne kan repetere og arbejde med stoffet fra elevbogen. Desuden afsluttes hver kapitel i elevbogen med henvisninger til en række ikke-obligatoriske valgopgaver i lærerhåndbogen, som eleverne kan arbejde videre med.
Xplore Geografi 7 Elevhæfte er et engangshæfte med centrale opgaver, forsøg og eksperimenter. Elevhæftet er inddelt i overensstemmelse med elevbogen og samler op på elevernes viden derfra.Samspil mellem elevbog, elevhæfte og lærerhåndbogTil hvert klassetrin og fag er udarbejdet en elevbog, et elevhæfte og en lærerhåndbog. I elevbogen findes løbende henvisninger til opgaver i elevhæftet, hvor eleverne kan repetere og arbejde med stoffet fra elevbogen. Desuden afsluttes hver kapitel i elevbogen med henvisninger til en række ikke-obligatoriske valgopgaver i lærerhåndbogen, som eleverne kan arbejde videre med.
Kapitler i Xplore Geografi 9:Den globale verdenEnergi skal der til (tværfagligt emne med Xplore Biologi 9 og Xplore Fysik/kemi 9) Din fremtid i DanmarkJordens udvikling (tværfagligt emne med Xplore Biologi 9 og Xplore Fysik/kemi 9) Jorden holder vejretBæredygtighed (tværfagligt emne med Xplore Biologi 9 og Xplore Fysik/kemi 9) Eleverne arbejder undersøgendeDen nye udgave af elevbogen indeholder opdateret fagstof og helt nye opslag, hvor der er lagt endnu mere vægt på den undersøgende tilgang til naturfagene. Hvert kapitel indledes med en case, som introducerer et af emnerne for eleverne. Denne case er en virkelighedsnær problemstilling, som eleverne kan relatere sig til. Efter casen følger en undersøgende opgave, som knytter sig til den indledende case, hvor eleverne får vækket deres nysgerrighed og motivation for indholdet.Eleverne træner naturfaglige metoderI slutningen af hvert kapitel mødes eleverne af et tværfagligt og perspektiverende emne, som trækker tråde til "den virkelige verden" og til de andre naturfag. Til sidst skal eleverne prøve kræfter med en perspektiverede udfordringsopgave, hvor de skal anvende den viden, som de netop har opnået.Xplore Geografi er et komplet system til 7.-9. klasse, hvor elever og lærere får pædagogisk bearbejdet fagstof, der er tilpasset klassetrinnet, og som tager udgangspunkt i elevernes virkelighed. Elevbogen til 8. klasse lægger op til tværfagligt samarbejde i form af tre fælleskapitler med Xplore Biologi 8 og Xplore Fysik/kemi 8. Systemet er opbygget med fokus på progression og sammenhæng i den naturfaglige undervisning fra 1. til 9. klasse. Forløb specifikt tilrettelagt til de fællesfaglige fokusområder findes i Xplore På tværs. Elevhæfte og lærervejledning til 1. udgaven kan anvendes sammen med 2. udgaven.Xplore Geografi 9 er fuldt dækkende i forhold til kravene i Fælles Mål og læseplanen.
Kapitler i Xplore Geografi 7:Lost - om kortJordens vejr (tværfagligt emne med Xplore Biologi 7 og Xplore Fysik/kemi 7)Vindblæst og vandskabtFra land til byDet er bare vand (tværfagligt emne med Xplore Biologi 7 og Xplore Fysik/kemi 7)Den livgivende jord (tværfagligt emne med Xplore Biologi 7 og Xplore Fysik/kemi 7)Eleverne arbejder undersøgendeDen nye udgave af elevbogen indeholder opdateret fagstof og helt nye opslag, hvor der er lagt endnu mere vægt på den undersøgende tilgang til naturfagene. Hvert kapitel indledes med en case, som introducerer et af emnerne for eleverne. Denne case er en virkelighedsnær problemstilling, som eleverne kan relatere sig til. Efter casen følger en undersøgende opgave, som knytter sig til den indledende case, hvor eleverne får vækket deres nysgerrighed og motivation for indholdet.Eleverne træner naturfaglige metoderI slutningen af hvert kapitel mødes eleverne af et tværfagligt og perspektiverende emne, som trækker tråde til "den virkelige verden" og til de andre naturfag. Til sidst skal eleverne prøve kræfter med en perspektiverede udfordringsopgave, hvor de skal anvende den viden, som de netop har opnået.Xplore Geografi er et komplet system til 7.-9. klasse, hvor elever og lærere får pædagogisk bearbejdet fagstof, der er tilpasset klassetrinnet, og som tager udgangspunkt i elevernes virkelighed. Elevbogen til 7. klasse lægger op til tværfagligt samarbejde i form af tre fælleskapitler med Xplore Biologi 7 og Xplore Fysik/kemi 7. Systemet er opbygget med fokus på progression og sammenhæng i den naturfaglige undervisning fra 1. til 9. klasse. Forløb specifikt tilrettelagt til de fællesfaglige fokusområder findes i Xplore På tværs.Elevhæfte og lærervejledning til 1. udgaven kan anvendes sammen med 2. udgaven. Xplore Geografi 7 er fuldt dækkende i forhold til kravene i Fælles Mål og læseplanen.
Xplore Geografi 9 Lærerhåndbog præsenterer baggrundsinformation om faget, faglig læsning og evaluering samt konkrete forslag til, hvordan der kan undervises med Xplore.For hvert opslag i elevbogen gives information om mål, mulige aktiviteter og diskussioner, og de tilhørende opgaver i elevhæftet forklares. Bagerst i lærerhåndbogen findes kopiark med valgopgaver, der uddyber og evaluerer det faglige stof fra elevbogen. Valgopgaverne giver desuden god mulighed for undervisningsdifferentiering.Systemet er tiltrettelagt, så det er nemt for læreren at undervise med Xplore Geografi, uanset om man er linjefagsuddannet eller ej.
Xplore Geografi 8 Lærerhåndbog forsyner læreren med baggrundsinformation, didaktiske overvejelser og konkrete forslag til, hvordan der kan undervises med Xplore.For hvert opslag gives information om mål, mulige aktiviteter og diskussioner, og de tilhørende opgaver i elevhæftet forklares. Bagerst i lærerhåndbogen findes kopiark med valgopgaver, der uddyber og evaluerer det faglige stof fra elevbogen. Valgopgaverne giver desuden god mulighed for undervisningsdifferentiering.Systemet er tiltrettelagt, så det er nemt for læreren at undervise med Xplore Geografi, uanset om man er linjefagsuddannet eller ej.Samspil mellem elevbog, elevhæfte og lærerhåndbogTil hvert klassetrin og fag er udarbejdet en elevbog, et elevhæfte og en lærerhåndbog. I elevbogen findes løbende henvisninger til opgaver i elevhæftet, hvor eleverne kan repetere og arbejde med stoffet fra elevbogen. Desuden afsluttes hver kapitel i elevbogen med henvisninger til en række ikke-obligatoriske valgopgaver i lærerhåndbogen, som eleverne kan arbejde videre med.
Lærerhåndbogen til Xplore Geografi 7 indeholder grundige vejledninger til hvert opslag i elevbogen samt til de tilhørende opgaver i elevhæftet. Lærerhåndbogen indeholder derudover didaktisk stof om faget, faglig læsning og evaluering samt kopiark med valgopgaver til evaluering og ekstraopgaver.Samspil mellem elevbog, elevhæfte og lærerhåndbogTil hvert klassetrin og fag er udarbejdet en elevbog, et elevhæfte og en lærerhåndbog. I elevbogen findes løbende henvisninger til opgaver i elevhæftet, hvor eleverne kan repetere og arbejde med stoffet fra elevbogen. Desuden afsluttes hver kapitel i elevbogen med henvisninger til en række ikke-obligatoriske valgopgaver i lærerhåndbogen, som eleverne kan arbejde videre med.
Xplore Geografi 9 Elevhæfte er et engangshæfte, der indeholder uddybende opgaver, forsøg og eksperimenter til elevbogens kapitler. Hæftet forener teori og praksis, og lader eleverne arbejde videre med elevbogens emner i deres helt eget hæfte.Samspil mellem elevbog, elevhæfte og lærerhåndbogTil hvert klassetrin og fag er udarbejdet en elevbog, et elevhæfte og en lærerhåndbog. I elevbogen findes løbende henvisninger til opgaver i elevhæftet, hvor eleverne kan repetere og arbejde med stoffet fra elevbogen. Desuden afsluttes hver kapitel i elevbogen med henvisninger til en række ikke-obligatoriske valgopgaver i lærerhåndbogen, som eleverne kan arbejde videre med.
Xplore Geografi 8 Elevhæfte er et engangshæfte, der indeholder uddybende opgaver, forsøg og eksperimenter til elevbogens kapitler. Hæftet forener teori og praksis, og lader eleverne arbejde videre med elevbogens emner i deres helt eget hæfte.Samspil mellem elevbog, elevhæfte og lærerhåndbogTil hvert klassetrin og fag er udarbejdet en elevbog, et elevhæfte og en lærerhåndbog. I elevbogen findes løbende henvisninger til opgaver i elevhæftet, hvor eleverne kan repetere og arbejde med stoffet fra elevbogen. Desuden afsluttes hver kapitel i elevbogen med henvisninger til en række ikke-obligatoriske valgopgaver i lærerhåndbogen, som eleverne kan arbejde videre med.
Xplore Geografi 7 Elevhæfte er et engangshæfte med centrale opgaver, forsøg og eksperimenter. Elevhæftet er inddelt i overensstemmelse med elevbogen og samler op på elevernes viden derfra. Samspil mellem elevbog, elevhæfte og lærerhåndbogTil hvert klassetrin og fag er udarbejdet en elevbog, et elevhæfte og en lærerhåndbog. I elevbogen findes løbende henvisninger til opgaver i elevhæftet, hvor eleverne kan repetere og arbejde med stoffet fra elevbogen. Desuden afsluttes hver kapitel i elevbogen med henvisninger til en række ikke-obligatoriske valgopgaver i lærerhåndbogen, som eleverne kan arbejde videre med.
Xplore Natur/teknologi 6 Lærerhåndbog - 2. udgave indeholder for hvert af elevbogens kapitler og dets emner faglig baggrund, oversigter over opgaver, forslag til, hvordan undervisningen kan tilrettelægges, samt kopiark med aktiviteter.Lærerhåndbogen beskriver desuden progressionen i Xplore Natur/teknologi 1-6, brugen af fagbegreber, faglig læsning, faget og dets opbygning, herunder Fælles Mål og læseplaner samt evaluering.
Xplore Natur/teknologi 5 Lærerhåndbog - 2. udgave indeholder for hvert af elevbogens kapitler og dets emner faglig baggrund, oversigter over opgaver, forslag til, hvordan undervisningen kan tilrettelægges, samt kopiark med aktiviteter.Lærerhåndbogen beskriver desuden progressionen i Xplore Natur/teknologi 1-6, brugen af fagbegreber, faglig læsning, faget og dets opbygning, herunder Fælles Mål og læseplaner samt evaluering.
Xplore Natur/teknologi 4 Lærerhåndbog - 2. udgave indeholder for hvert af elevbogens kapitler og dets emner faglig baggrund, oversigter over opgaver, forslag til, hvordan undervisningen kan tilrettelægges, samt kopiark med aktiviteter.Lærerhåndbogen beskriver desuden progressionen i Xplore Natur/teknologi 1-6, brugen af fagbegreber, faglig læsning, faget og dets opbygning, herunder Fælles Mål og læseplaner samt evaluering.
Xplore Natur/teknologi 3 Lærerhåndbog - 2. udgave indeholder for hvert af elevbogens kapitler og dets emner faglig baggrund, oversigter over opgaver, forslag til, hvordan undervisningen kan tilrettelægges, samt kopiark med aktiviteter.Lærerhåndbogen beskriver desuden progressionen i Xplore Natur/teknologi 1-6, brugen af fagbegreber, faglig læsning, faget og dets opbygning, herunder Fælles Mål og læseplaner samt evaluering.
Xplore Natur/teknologi 2 Lærerhåndbog - 2. udgave indeholder for hvert af elevbogens kapitler og dets emner faglig baggrund, oversigter over opgaver, forslag til, hvordan undervisningen kan tilrettelægges, samt kopiark med aktiviteter.Lærerhåndbogen beskriver desuden progressionen i Xplore Natur/teknologi 1-6, brugen af fagbegreber, faglig læsning, faget og dets opbygning, herunder Fælles Mål og læseplaner samt evaluering.
Eleverne arbejder undersøgendeDen nye udgave af elevbogen indeholder opdateret fagstof og helt nye opslag, hvor der er lagt endnu mere vægt på den undersøgende tilgang til naturfagene. Hvert kapitel indledes med en case, som introducerer et af emnerne for eleverne. Denne case er en virkelighedsnær problemstilling, som eleverne kan relatere sig til. Efter casen følger en undersøgende opgave, som knytter sig til den indledende case, hvor eleverne får vækket deres nysgerrighed og motivation for indholdet.Eleverne træner naturfaglige metoderI slutningen af hvert kapitel mødes eleverne af et tværfagligt og perspektiverende emne, som trækker tråde til "den virkelige verden" og til de andre naturfag. Til sidst skal eleverne prøve kræfter med en perspektiverede udfordringsopgave, hvor de skal anvende den viden, som de netop har opnået.Xplore Geografi er et komplet system til 7.-9. klasse, hvor elever og lærere får pædagogisk bearbejdet fagstof, der er tilpasset klassetrinnet, og som tager udgangspunkt i elevernes virkelighed. Elevbogen til 8. klasse lægger op til tværfagligt samarbejde i form af tre fælleskapitler med Xplore Biologi 8 og Xplore Fysik/kemi 8. Systemet er opbygget med fokus på progression og sammenhæng i den naturfaglige undervisning fra 1. til 9. klasse. Forløb specifikt tilrettelagt til de fællesfaglige fokusområder findes i Xplore På tværs.Elevhæfte og lærervejledning til 1. udgaven kan anvendes sammen med 2. udgaven.
Xplore Natur/teknologi 6 Elevhæfte - 2. udgave giver eleverne mulighed for at arbejde med elevbogens opgaver i deres eget arbejdshæfte. I finder henvisning til opgaverne nederst på siderne i elevbogen.Hæftet indeholder forsøg, undersøgelser og oplæg til mindre opgaver, som samler op på og uddyber det faglige stof i elevbogen.
Xplore Natur/teknologi 5 Elevhæfte - 2. udgave giver eleverne mulighed for at arbejde med elevbogens opgaver i deres eget arbejdshæfte. I finder henvisning til opgaverne nederst på siderne i elevbogen.Hæftet indeholder forsøg, undersøgelser og oplæg til mindre opgaver, som samler op på og uddyber det faglige stof i elevbogen.
Xplore Natur/teknologi 4 Elevhæfte - 2. udgave giver eleverne mulighed for at arbejde med elevbogens opgaver i deres eget arbejdshæfte. I finder henvisning til opgaverne nederst på siderne i elevbogen.Hæftet indeholder forsøg, undersøgelser og oplæg til mindre opgaver, som samler op på og uddyber det faglige stof i elevbogen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.