Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af René Hjetting

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Tiltræk de kunder, du gerne vil have, og styrk deres tillid, så de køber af dig igen og igen
    af René Hjetting
    118,95 kr.

    Denne bog lærer dig at tiltrække de kunder, du gerne vil have, og styrke deres tillid, så de køber af dig igen og igen. – Og ikke på den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, men uden på nogen måde at være irriterende. Tværtimod vil dine kunder værdsætte det, du tilbyder, og du vil have det godt med dig selv imens. Opbyg dit publikum er en håndbog i markedsføring for selvstændige. Med udgangspunkt i det, du allerhelst vil arbejde med, og de kunder, du allerhelst vil have, lærer du at tiltrække netop de kunder, så de køber af dig igen og igen. Bogen er et idékatalog, propfyldt med tips, tricks og vejledninger i de forskellige faser af din markedsføring, så du kan udvælge lige de områder, du har brug for hjælp til. Samtidig er bogen en generel indføring i tillidsbaseret markedsføring. Du lærer, hvordan du opbygger det helt rigtige publikum uden at være påtrængende, og hvordan du skaber sammenhæng i din markedsføring. Trin for trin lærer du, hvordan du får dine drømme-kunder ind i din forretning og skaber langtidsholdbare relationer til gavn for såvel dig som dine kunder.

  • - - tiltræk de kunder, du gerne vil have, og styrk deres tillid, så de køber af dig igen og igen
    af René Hjetting
    207,95 kr.

    Lad kunderne komme til digFrem for den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, handler denne bog om at tiltrække kunder uden at være irriterende - og at have det godt selv imens.Opbyg dit publikum er en håndbog i markedsføring for selvstændige. Med udgangspunkt i det, du allerhelst vil arbejde med, og de kunder, du allerhelst vil have, lærer du at tiltrække netop de kunder, så de køber af dig igen og igen. Det her er ikke en mirakelkur. Det handler om at opbygge dit fundament, så din virksomhed bliver levedygtig og langtidsholdbar. Det er din investering i din drøm.Bogen er et idékatalog, propfyldt med tips, tricks og vejledninger i de forskellige faser af din markedsføring, så du kan udvælge lige de områder, du har brug for hjælp til. Samtidig er bogen en generel indføring i tillidsbaseret markedsføring. Du lærer, hvordan du opbygger det helt rigtige publikum uden at være påtrængende, og hvordan du skaber sammenhæng i din markedsføring. Trin for trin lærer du, hvordan du får dine drømme-kunder ind i din forretning og skaber langtidsholdbare relationer til gavn for såvel dig som dine kunder.

  • - Lær at bruge en gammel profession til at sprede dine gode historier i en ny tid
    af René Hjetting
    167,95 kr.

    Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i PR-arbejdet? Dét rummer denne grundbog en række opskrifter på. Bogen gennemgår klassiske PR-discipliner og sociale medier et for et og fortæller undervejs, hvordan de forskellige elementer i PR-arbejdet kan spille sammen og understøtte hinanden. Bogen behandler forskellige former for kontakt til pressen, herunder hvordan man skriver en god pressemeddelelse, og kommer også omkring brug af nyhedsbreve, hjemmesider og blog i PR-arbejdet. Her udfoldes desuden begreber som branding og storytelling, ligesom du lærer, hvordan du skriver, så du rammer dine målgrupper præcist.En del af bogen er dedikeret de sociale medier, og hvordan de effektfuldt inddrages i PR-arbejdet. Der er udførlige vejledninger i, hvordan du får omtale på Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest og YouTube samt afsnit om eksempelvis søgemaskineoptimering og medieovervågning målrettet de sociale netværk.Med konkrete værktøjer, trin-for-trin-guides og tjeklister vejleder bogen dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden og indsigt, der bygger på mange års erfaring, sammen med velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Bogen kan læses fra ende til anden som en grundlæggende indføring i PR-arbejdet og kan samtidig anvendes som opslagsværk i en travl hverdag.

  • - Attract the clients you want and build trust to keep them coming back for more
    af René Hjetting
    118,95 kr.

    Let the clients come to youUnlike the overbearing ‘super-selling’ techniques of traditional marketing, this book is about attracting clients without being a nuisance—and to feel good while you’re doing it.Build Your Audience is a guide to marketing for the self-employed. Armed with the knowledge of what you want to work with and who you want to sell to, this book will teach you how to attract the clients who’ll come back to buy from you time and time again.This book isn’t a panacea. It’s about building a foundation to allow your business to be durable and viable. In other words, it’s an investment in your dream.Build Your Audience is a catalogue of ideas, chockful with tips, tricks, and help for different stages of your marketing so that you can pick and choose the areas where you need help.This book is also an introduction to the world of trust-based marketing. You’ll learn to build the right audience without being intrusive and how to create consistency in your marketing.One step at a time, you’ll learn how to attract your dream clients and forge long-lasting relationships to the mutual benefit of you and your clients.You’ll learn:- to follow your niche, which is unique because it has to do with you.- to clearly define your target audience.- to set up a marketing plan and create high-quality content.- to maintain and strengthen your audience’s trust in you.- to sell based on trust—and to sell again.- to evaluate your marketing to create the best results possible.

  • - Lær at bruge en gammel profession til at sprede dine gode historier i en ny tid.
    af René Hjetting
    118,95 kr.

    Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i PR-arbejdet? Dét rummer denne grundbog en række opskrifter på. Bogen gennemgår klassiske PR-discipliner og sociale medier et for et og fortæller undervejs, hvordan de forskellige elementer i PR-arbejdet kan spille sammen og understøtte hinanden.Bogen behandler forskellige former for kontakt til pressen, herunder hvordan man skriver en god pressemeddelelse, og kommer også omkring brug af nyhedsbreve, hjemmesider og blog i PR-arbejdet. Her udfoldes desuden begreber som branding og storytelling, ligesom du lærer, hvordan du skriver, så du rammer dine målgrupper præcist.En del af bogen er dedikeret de sociale medier, og hvordan de effektfuldt inddrages i PR-arbejdet. Der er udførlige vejledninger i, hvordan du får omtale på Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest og YouTube samt afsnit om eksempelvis søgemaskineoptimering og medieovervågning målrettet de sociale netværk.Med konkrete værktøjer, trin-for-trin-guides og tjeklister vejleder bogen dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden og indsigt, der bygger på mange års erfaring, sammen med velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Bogen kan læses fra ende til anden som en grundlæggende indføring i PR-arbejdet og kan samtidig anvendes som opslagsværk i en travl hverdag.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.