Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Jeg har skrevet denne her bog, fordi jeg på det sidste har oplevet hvor historieløse branchens unge talenter er.Og fordi jeg har oplevet så meget forunderligt, at jeg simpelthen ikke kunne lade være.God fornøjelse!
Du står med en håndbog i kreativitet i hånden.Men også med lidt af en håndgranat.På den ene side finder du mine erfaringer fra mere end 40 år i reklamebranchen.Erfaringer du forhåbentlig kan bruge til noget i dit arbejde.Uanset om du arbejder med design, reklame eller noget helt andet kreativt.På den anden side er jeg også ret overbevist om, at visse dele af kommunikationsbranchen langt fra er enige i mine holdninger.Men der er efterhånden opstået alt for meget ”Kejserens nye klæder” i branchen – og derfor er der brug for en gadedreng, der højt og tydeligt kan sige, hvem der har tøj på – og hvem der ikke har.Jeg har ikke noget imod at være den gadedreng.Det er ikke noget nyt.Ærbødighed ligger ikke til mig.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.