Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Dagen innan Olivers födelsedag slutar guldfisken Bubblan att röra på sig, och mamma sätter sig ner med Oliver för att prata om vad som händer när livet tar slut.En upplyftande bok om döden, och den första av 20 böcker i "En Serie Om Känsliga Teman För Barn". Lämplig för både religiösa ochicke-religiösa läsare.
The bully is a strange creature. Always looking for something to tease about. Why is that? And what can we do about it? A book about bullying. The 6th ¿book of 20 in "A Series Of Sensitive Topics For Kids"
Some people have a body that works a bit differently, or think a bit differently. This means that some things can be a bit harder to do. But it also means they can be extra good at other things. Let's meet some of these amazing people.An uplifting book about disabilities. Book 5 in a series of 20 with Sensitive Topics For Kids.
One day mum and dad peeked into my room and said "Can we talk, sweetie?", and before I knew it everything changed. But why? And what about me?An uplifting book about the topic of divorce. The 4th in series of 20 books about sensitive topics for kids.
Gavin's best friend is having a hard time at school. The other children are teasing him. Not so much for being an alien, but because he happens to be blue. But Gavin has a plan. The 3rd book in " A Series Of Sensitive Topics For Kids". This time about racism, and how to deal with it.
The day before Oliver's birthday, Bubble the goldfish doesn't seem to move anymore, and Mum sits down with him to talk about what happens when life ends.An uplifting book about loss, fitting for all worldviews, with edge to edge color illustrations.
Most strangers are quite nice, but some are not. Still, they pretty much look like the nice ones and even have candy. How do you know who is nice and who is not? We'll show you!The 2nd book in "A Series Of Sensitive Topics For Kids". A good education in how to spot a predator. A lifesaver, and fun to read. Contains exciting practice runs. Edge to edge color illustrations.
50 Gedichte für das Ende der WeltWer fegt dann die Reste fort? Wer fügt sie an den neuen Anfang? Wehe dem ersten Und wehe auch dem letzten Wort
Hvad kendetegner den gode undervisning? Hvilken læreruddannelse har skolen brug for, og hvilken uddannelsesforskning er den relevante for lærernes professionalitet? Antologien Universitetsskolen - mellem forskning, uddannelse og skoleudvikling giver svar på disse spørgsmål, der har drevet den uddannelsespolitiske og uddannelsesfilosofiske udvikling og til stadighed diskuteres i dag.Universitetsskolen er en samarbejdskonstellation, hvor lærerstuderende, lærere, forskere og læreruddannere samarbejder om at udvikle folkeskolens undervisning gennem undersøgende forløb med udgangspunkt i lærernes problemstillinger. Universitetsskolen understøtter dermed, at forskning, uddannelse og praksis kommer tættere på hinanden.I 15 danske og internationale bidrag undersøges mulighederne og kompleksiteten i at kombinere skoleudvikling, læreruddannelse og didaktisk forskning på universitetsskoler. Antologien viser, at universitetsskoletanken ikke er et nyt fænomen, men griber tilbage til en spændende og mangfoldig uddannelseshistorie. Øvelsesskoler, praktikskoler, forsøgsskoler, partnerskabsskoler eller laboratorieskoler er alle forsøg på at bringe skolens praksis og uddannelsens teori i spil. Universitetsskolen knytter an til denne udvikling og de kendte problemstillinger, men udvikler samtidig nye svar for at styrke samspillet mellem skolen, uddannelsen og forskningen.Antologien er redigeret af Alexander von Oettingen og Keld Thorgård, og sammen med skribenterne inviterer de til videns- og erfaringsdeling på tværs af professionshøjskoler, kommuner, universiteter og skoler for at styrke udviklingen af skolen, den didaktiske forskning og læreruddannelsen.Omtale af bogen'Bogen er meget relevant i forhold til det store fokus, der er på skolen i dag, og som der egentlig altid har været. Alle er optaget af om outputtet fra grundskolen er godt nok, og hele tiden er der diskussion om, hvordan skolen bliver bedre. Bogen er klar i sit budskab: En styrkelse af samspillet mellem skolen, læreruddannelsen og forskningen er altafgørende for at få en bedre skole.' - Dansk BiblioteksCenter
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.