Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Lad kunderne komme til digFrem for den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, handler denne bog om at tiltrække kunder uden at være irriterende - og at have det godt selv imens.Opbyg dit publikum er en håndbog i markedsføring for selvstændige. Med udgangspunkt i det, du allerhelst vil arbejde med, og de kunder, du allerhelst vil have, lærer du at tiltrække netop de kunder, så de køber af dig igen og igen. Det her er ikke en mirakelkur. Det handler om at opbygge dit fundament, så din virksomhed bliver levedygtig og langtidsholdbar. Det er din investering i din drøm.Bogen er et idékatalog, propfyldt med tips, tricks og vejledninger i de forskellige faser af din markedsføring, så du kan udvælge lige de områder, du har brug for hjælp til. Samtidig er bogen en generel indføring i tillidsbaseret markedsføring. Du lærer, hvordan du opbygger det helt rigtige publikum uden at være påtrængende, og hvordan du skaber sammenhæng i din markedsføring. Trin for trin lærer du, hvordan du får dine drømme-kunder ind i din forretning og skaber langtidsholdbare relationer til gavn for såvel dig som dine kunder.
Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i PR-arbejdet? Dét rummer denne grundbog en række opskrifter på. Bogen gennemgår klassiske PR-discipliner og sociale medier et for et og fortæller undervejs, hvordan de forskellige elementer i PR-arbejdet kan spille sammen og understøtte hinanden. Bogen behandler forskellige former for kontakt til pressen, herunder hvordan man skriver en god pressemeddelelse, og kommer også omkring brug af nyhedsbreve, hjemmesider og blog i PR-arbejdet. Her udfoldes desuden begreber som branding og storytelling, ligesom du lærer, hvordan du skriver, så du rammer dine målgrupper præcist.En del af bogen er dedikeret de sociale medier, og hvordan de effektfuldt inddrages i PR-arbejdet. Der er udførlige vejledninger i, hvordan du får omtale på Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest og YouTube samt afsnit om eksempelvis søgemaskineoptimering og medieovervågning målrettet de sociale netværk.Med konkrete værktøjer, trin-for-trin-guides og tjeklister vejleder bogen dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden og indsigt, der bygger på mange års erfaring, sammen med velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Bogen kan læses fra ende til anden som en grundlæggende indføring i PR-arbejdet og kan samtidig anvendes som opslagsværk i en travl hverdag.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.