Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation, iværksætteri og autentisk ledelse.Du kan bl.a. blive klogere på, hvorfor idéer slet ikke er så vigtige, som vi går og tror, og hvorfor vi skal droppe snakken om at være forandringsparate og i stedet blive forandringsskabende. Derudover er der konkrete råd til organisationer i alle faser af deres udvikling, en pallette af måder at sikre innovation og innovationskulturen på samt kvalificerede forslag til, hvordan du arbejder med din autenticitet som leder og menneske.Glæd dig til at blive inspireret igennem 100 artikler skrevet af Airbnb-stifter Brian Chesky, Årets Leder i 2014 lakrids-mageren Johan Bülow, Nobelprismodtager Daniel Kahneman, kvinden bag Endomondo Mette Lykke, restaurant Nomas direktør Peter Kreiner, ledelsesguruerne Otto Scharmer og Robin Sharma og mange, mange flere.GURUBOGEN er redigeret og sat sammen af serie-iværksætter, foredragsholder og innovationsrådgiver Jonathan Løw. Bogens bidragsydere er hans samarbejdspartnere, bekendte og mennesker, der har inspireret ham. Nogle med simple praktiske råd og andre med deres evne til at vende op og ned på fasttømrede forestillinger.GURUBOGEN rummer ikke sandheden, én klar pointe eller rød tråd. I stedet er håbet, at du finder glæde og inspiration ved at bladre rundt i bogens artikler og finder de tanker og idéer, som giver mening for lige netop dig. Så uanset om du er enmandsvirksomhed, vækstiværksætter, udviklingskonsulent, leder eller blot interesserer dig for bogens temaer, så er du inviteret med til at lege, skabe vækst og ændre verden.
Er du træt af ordet disruption? Så kald det i stedet for jordbærtærte, sommerferie eller noget andet, du virkelig holder af. Lad os droppe slagsmålet om det konkrete ord og i stedet lytte højere til potentialet iden udvikling og verden, vi er en del af. Denne lille bog er en konkret og jordnær guide til disruption. Bogen stiller skarpt på,hvad begrebet egentlig vil sige, og den kommer ind på de teknologier, vi kan få glæde af i fremtiden. Derudover kommer Disruptionbogen med bud på, hvordan man gør disruption simpelt i sin organisation samt hvilke forskellige måder, der findes i forhold til atdisrupte og innovere virksomheder og forretningsmodeller på. Disruptionbogen er oplagt læsning for ledere, forretningsudviklere, HR-medarbejdere samt for iværksættere og alle andre, der arbejder med fornyelse og forandring. Disruptionbogen er skrevet af den danske iværksætter, foredragsholder og tidligereinnovationschef Jonathan Løw. Han er også manden bag de to bestsellere Gurubogen og Listen Louder.
I GURUBOGEN har 100 førende iværksættere og ledere fra det meste af verden ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation, iværksætteri og autentisk ledelse.Du kan bl. a. blive klogere på, hvorfor idéer slet ikke er så vigtige, som vi går og tror, og hvorfor vi skal droppe snakken om at være forandringsparate og i stedet blive forandringsskabende. Derudover er der konkrete råd til organisationer i alle faser af deres udvikling, en pallette af måder at sikre innovation og innovationskulturen på samt kvalificerede forslag til, hvordan du arbejder med din autenticitet som leder og menneske.Glæd dig til at blive inspireret igennem 100 artikler skrevet af Airbnb-stifter Brian Chesky, Årets Leder i 2014 lakrids-mageren Johan Bülow, Nobelprismodtager Daniel Kahneman, kvinden bag Endomondo Mette Lykke, restaurant Nomas direktør Peter Kreiner, ledelsesguruerne Otto Scharmer og Robin Sharma og mange, mange flere.GURUBOGEN er redigeret og sat sammen af serie-iværksætter, foredragsholder og innovationsrådgiver Jonathan Løw. Bogens bidragsydere er hans samarbejdspartnere, bekendte og mennesker, der har inspireret ham. Nogle med simple praktiske råd og andre med deres evne til at vende op og ned på fasttømrede forestillinger.GURUBOGEN rummer ikke sandheden, én klar pointe eller rød tråd. I stedet er håbet, at du finder glæde og inspiration ved at bladre rundt i bogens artikler og finder de tanker og idéer, som giver mening for lige netop dig.Så uanset om du er enmandsvirksomhed, vækstiværksætter, udviklingskonsulent, leder eller blot interesserer dig for bogens temaer, så er du inviteret med til at lege, skabe vækst og ændre verden.Forord af: Jonathan Løw
Listen Louder er en lille bog om at lytte højere. Det er en bog skrevet til dig, derbrænder for enten innovation, iværksætteri og markedsføring eller måske alle tre ting.Bogen har etableret sig som en business-bestseller med over 15.000 solgte eksemplarer allerede.Listen Louder kan som mindset, metode og værktøj hjælpe dig med at skabe en stærk innovationskultur. Derudover træner du evnen til at kommunikere dine budskaber på en autentisk måde, der skaber lydhørhed og resultater.Endelig er Listen Louder en livsfilosofi, der drejer sig om at møde nuet med øget opmærksomhed og nysgerrighed. For at citere gode gamle Hemmingway:”When people talk, listen completely. Most people never listen."
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.