Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager også elementer fra e-handel, herunder e-konceptet.Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail).Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handelsøkonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet, evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiksforståelse. Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning samt en strategisk tilgang til butikkens udviklingsmuligheder.
Bogen giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til ledelse i detailhandlen. Bogen tager udgangspunkt i lederens personlige udvikling og lederskab og præsenterer en lang række ledelsesmæssige værktøjer, i forhold til ledelsesmæssige opgaver i butikken. Bogen behandler bl.a. emner som: kommunikation, konflikthåndtering, lederens personlige udvikling og lederen som rollemodel. Bogen kan anvendes til ledere på alle ledelsesniveauer, der ønsker en selvindsigt samt værktøjer til en effektiv og succesfuld ledelse. Bogen er tilrettelagt således, at den opfylder studieordningen til Akademifaget: Det personlige lederskab i detailhandlen.
Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager ogsåelementer fra e-handel, herunder e-konceptet.Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail.Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handels-økonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse.Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisktilgang til butikkens udviklingsmuligheder.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.