Min bog er beskadiget – hvad gør jeg?

Vi kvalitetssikrer alle pakker inden de afsendes, men det sker desværre engang imellem, at vi ikke får øje på skaden eller fejlen på bogen.
Der kan også ske skader på pakken eller indholdet under transporten. 

Er du ikke tilfreds med kvaliteten af din bestilling, skal du blot skrive til os på:

support@bogreolen.dk

 

Du skal blot oplyse hvad fejlen er, samt vedhæfte et billede eller to af skaden samt emballagen eller papkassen din bestilling blev leveret i.
Du må også gerne oplyse om du ønsker en ombytning af den eller de beskadiget bøger eller du ønsker en refundering af købet.

Fandt du dette svar nyttigt? 37 6

Udgivet: 22. januar 2016 Opdateret: 22. maj 2023
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi opfordrer vores kunder til at forsøge at finde svar på denne side, da det er den hurtigste måde at få svar på et givent spørgsmål.
Såfremt det ikke er muligt, er det naturligvis også muligt at kontakte os ved at klikke nedenfor.


Kontakt os