Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

- How Laws are Abused to Protect Commercial Rights to Major Sporting Events

Bag om Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789067049597
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 764
  • Udgivet:
  • 18. juli 2014
  • Udgave:
  • 2012
  • Størrelse:
  • 158x235x46 mm.
  • Vægt:
  • 1162 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 2-15 hverdage
Forventet levering: 11. december 2024

Beskrivelse af Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model.

Brugerbedømmelser af Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly



Find lignende bøger
Bogen Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.