Analyser af tv & tv-kultur af Red. Jens F. Jensen E-bog, PDF

Analyser af tv & tv-kultur

af
(Udvid)

Tv-kultur kan som begreb bruges til at beskrive den betydning, der ligger i tv-udsendelserne, og den betydning, seerne faktisk får ud af udsendelserne. Men det kan også bruges, så det omfatter de fælles erfaringer og forestillinger, hvormed vi i en bred forstand 'tænker' vores omverden.Det sidste aspekt er medinddraget i denne antologi om kulturen, der udfolder sig omkring såvel som i tv-mediet.Bogen er opdelt i fem hovedafsnit: 'tv-kultur', 'tv-fakta','tv-fiktion', 'tv-underholdning' og 'tv-reklame'.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788773325179
  • Udgivet:
  • 7. Maj 2010

Andre udgaver:

  • Straks på e-mail
  • 129,00 kr.
Læg i kurv
  • 99,00 kr. i
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.