Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Innovation and Internationalization af Poul K. Faarup Bog, Hæftet

Innovation and Internationalization

- International Marketing and Sales

af
(Udvid)

Innovation and Internationalisation er en lærebog i serien International Marketing and Sales. Bogen er tiltænkt internationale og danske studerende på erhvervsakademiuddannelserne, idet den specifikt er målrettet studerende på andet semester af markedsføringsøkonomuddannelsen. Bogen er dog anvendelig på alle typer af videregående uddannelser, hvor der er fokus på innovation og internationale forhold.Innovation and Internationalisation er skrevet på letforståeligt engelsk. I bogen anvendes en mængde eksempler og cases der introducerer læseren til teorien.Indhold: segmentering, målgruppeanalyser, positionering, teorier om internationalisering, valg af eksportmarkeder, valg af indtrængningsstrategi, international markedsføringsstrategi og innovation. 


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776757700
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 130
  • Udgivet:
  • 20. Februar 2012

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Poul K. Faarup