Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Decoding Advertisements

- Ideology and Meaning in Advertising

Bag om Decoding Advertisements

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780714526157
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 180
  • Udgivet:
  • 24. oktober 2000
  • Størrelse:
  • 180x215x10 mm.
  • Vægt:
  • 304 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.

Beskrivelse af Decoding Advertisements

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.

Brugerbedømmelser af Decoding Advertisements



Find lignende bøger
Bogen Decoding Advertisements findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.