Udvidet returret til d. 31. januar 2025
Bag om Design and Brand

On the basis of sign- and cognitive-scientific theories, Robert Kreuzbauer develops an approach to explain the strategic importance of design in branding and brand management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824475940
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 248
  • Udgivet:
  • 28. marts 2002
  • Udgave:
  • 2002
  • Størrelse:
  • 210x148x13 mm.
  • Vægt:
  • 302 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 10. december 2024

Beskrivelse af Design and Brand

On the basis of sign- and cognitive-scientific theories, Robert Kreuzbauer develops an approach to explain the strategic importance of design in branding and brand management.

Brugerbedømmelser af Design and Brand



Find lignende bøger
Bogen Design and Brand findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.