Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Discourse of Twitter and Social Media

- How We Use Language to Create Affiliation on the Web

Bag om Discourse of Twitter and Social Media

Social media such as microblogging services and social network sites are changing the way people interact online and search for information and opinions. This book investigates linguistic patterns in electronic discourse, looking at online evaluative language, internet slang, memes and ambient affiliation using a large Twitter corpus.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781441141866
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 23. februar 2012
  • Størrelse:
  • 156x234x14 mm.
  • Vægt:
  • 498 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Discourse of Twitter and Social Media

Social media such as microblogging services and social network sites are changing the way people interact online and search for information and opinions. This book investigates linguistic patterns in electronic discourse, looking at online evaluative language, internet slang, memes and ambient affiliation using a large Twitter corpus.

Brugerbedømmelser af Discourse of Twitter and Social Media



Find lignende bøger
Bogen Discourse of Twitter and Social Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.