Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
e-branding af Morten Bach Jensen E-bog, PDF

e-branding

- Om anvendelse af webmediet til intern og ekstern kommunikation

af
(Udvid)

e-branding giver et indblik i webmediets potentialer i kombination med branding. Bogen er skrevet som en metodebog, der kan læses og anvendes i virksomheder og på uddannelser, som arbejder med webmedier, branding og kommunikation. e-branding bruger webmediet til at kombinere branding og kommunikation, fordi dette medie er et indlysende værktøj til branding i store såvel som mindre virksomheder. e-branding har en helhedsorienteret tilgang til branding og webkommunikation. Metoden understøttes af, at branding i de seneste 10 år har udviklet sig fra at være et afgrænset marketingsredskab til nu at være en ledelsesdisciplin, der inddrager hele virksomheden. Bogen indeholder bl.a. konkrete eksempler på anvendelse af e-branding i de to danske virksomheder Grundfos og B&O. Bogen har sin egen hjemmeside med bl.a. baggrundsstof og videoklip. Klik her.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776755430
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 1. Januar 2008

Andre udgaver:

  • DKK 113,00
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login