Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

Bag om EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

NA

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788180943065
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 114
  • Udgivet:
  • 1. december 2022
  • Størrelse:
  • 170x6x244 mm.
  • Vægt:
  • 212 g.
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 18. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

NA

Brugerbedømmelser af EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores



Find lignende bøger
Bogen EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.