Fingernemt 5 af Mikael Højbjerg

Fingernemt 5

af Mikael Højbjerg, Thomas Mose, Helga Conradsen, Henriette Curreaux Neerholt

Dette er et engangshæfte til undervisning af elever med ordblindhed og elever med fonologiske vanskeligheder. Materialet kan bruges fra 0. klasse og fremefter. Fingernemt er en serie læremidler til danskundervisningen i indskolingen. Materialet er særligt egnet til undervisning af elever, som er i risiko for ordblindhed, og som derfor har behov for en ekstra, forebyggende, fonologisk indsats. Fingernemt kan også anvendes i indskolingen som et introducerende læse-stavekursus. I Fingernemt 5 undervises eleven i: Lydrette to-, tre- og firestavelsesord Fonologisk opmærksomhed: Forlyd, indlyd og udlyd Stavelsesdeling Lydering med tapping ved afkodning og stavning: Flerstavelsesord med og uden konsonantklynger.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788723547040
  • Indbinding:
  • Ukendt
  • Sideantal:
  • 40
  • Udgives:
  • 2. marts 2020
  • Udgave:
  • 2
  • 1-2 hverdage efter udgivelsesdato
  • 3. marts 2020
  • 02-03-2020
  • 94,95 kr.
  • 25,00 kr.
Bag om Fingernemt 5
Dette er et engangshæfte til undervisning af elever med ordblindhed og elever med fonologiske vanskeligheder. Materialet kan bruges fra 0. klasse og fremefter. Fingernemt er en serie læremidler til danskundervisningen i indskolingen. Materialet er særligt egnet til undervisning af elever, som er i risiko for ordblindhed, og som derfor har behov for en ekstra, forebyggende, fonologisk indsats. Fingernemt kan også anvendes i indskolingen som et introducerende læse-stavekursus. I Fingernemt 5 undervises eleven i: Lydrette to-, tre- og firestavelsesord Fonologisk opmærksomhed: Forlyd, indlyd og udlyd Stavelsesdeling Lydering med tapping ved afkodning og stavning: Flerstavelsesord med og uden konsonantklynger.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Fingernemt 5


Andre bøger af Mikael Højbjerg
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.