dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Bøger af Dorthe Klyvø

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Hanne Wick & Dorthe Klyvø
    119,95 - 236,95 kr.

    Der er stort fokus på iværksætteri i dag, og iværksættere bliver ofte omtalt som redningsplanke for et kriseramt Danmark. Samtidig findes der masser af stærke fordomme om iværksættere, og der fortælles mange historier om, hvad der kendetegner en RIGTIG iværksætter - både med en barsk ´røven på kogepladen´-retorik og med en virkelighedsfjern, lyserød beskrivelse af ´passiv indtægt´. Det kan være svært at identificere sig med den slags historier og rollemodeller, og derfor kan det virke vanskeligt og farligt at blive iværksætter.Forfatterne ønsker at nuancere disse fordomme, og det gør de ved at dele deres egne erfaringer som selvstændige gennem mange år, samt erfaringer fra en række meget forskellige iværksættere. Med Iværksætterhåndbogen som arbejdsredskab er det muligt at gå fra potentiel iværksætter til rent faktisk at stifte egen virksomhed.Forfattere:Hanne Wick (kommunikations- og iværksætterrådgiver) og Dorthe Klyvø (tekstforfatter, oversætter og bogredaktør).Links til relevante websites og værktøjer, samt skabeloner til download findes på bogens hjemmeside.

  • - for små virksomheder
    af Hanne Wick & Dorthe Klyvø
    298,95 kr.

    Hvordan laver man en markedsføringsplan?Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring?Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen.Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse.Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

  • af Dorthe Klyvø
    128,95 - 158,95 kr.

    Drengen sov. Alt var stille i huset, og luften begyndte at flimre let over det gamle, fastnaglede gulvtæppe ...Tom bliver mobbet i skolen, og hans forældre har ikke tid til ham, fordi hans lillesøster er alvorligt syg. Men en dag får han en mærkelig grøn sten og en smuk brevkniv af den gamle dame i lejligheden nedenunder, og samme nat bliver han vækket af fløjtespil. Der sidder en lille mand på stolen ved siden af Toms seng, og han præsenterer sig som Enoon fra Svampelandet. Tom går med Enoon igennem gulvtæppet på sit værelse og bliver kastet ud på en farlig mission. Kun han kan redde Landet i Tæppet fra de sorte Skygger ved at bringe den grønne sten og kniven tilbage til Dronningernes Trone.

  • af Dorthe Klyvø
    128,95 - 138,95 kr.

    Efter Leas sygdomsforløb føler hun sig som en alien blandt sine jævnaldrende.Hun bliver ikke mobbet, men hun holdes udenfor. Derfor bliver hun ensom ogbitter – både på sine forældre, og på sin storebror Tom. Det havde magiske oghelende kræfter, da Tom for nogle år siden hentede græssaft til hende fra landeti tæppet, men Tom har ikke været igennem tæppet i lang tid.Tom er nemlig blevet teenager og har fået venner, og måske også en kæreste.En dag, hvor Lea er alene hjemme kommer Luftfolket og henter hende ind i landeti tæppet. De har hørt hende græde, og siger, de vil hjælpe hende. Er deresintentioner nu også helt rene, når de tilbyder Lea mere og mere græssaft ogsamtidig selv kommer tættere på landets Dronning?

  • af Hanne Wick & Dorthe Klyvø
    158,95 kr.

    Du er altså enten nuværende eller måske kommende iværksætter/selvstændig, og uanset om du kun er nået til overvejelserne om at starte egen virksomhed, eller du allerede er i gang, så vil du finde hjælp og gode råd her i Iværksætterhåndbogen.Bogen er ikke-teoretisk og lige til at omsætte til praktisk brug. Alle, der har bidraget til denne bog, er eller har været iværksættere og har prøvet det selv. Sproget er uhøjtideligt og let at læse.Vi vil ikke præsentere dig for én stor “Sandhed”, for den findes ikke. Til gengæld har vi oplevet, at man kommer igennem mange af de samme overvejelser og erkendelser, uanset hvilken type virksomhed og hvilken branche man ønsker at etablere sig i.Den trykte bog indledes med en drejebog for start af virksomhed – altså en kort gennemgang af de beslutninger og handlinger, du skal igennem for at starte selvstændig virksomhed. Drejebogen er ikke med her i lydbogen, men på bogens hjemmeside – www.ivaerksaetterhaandbogen.dk – kan du bestille en gratis, opdateret drejebog til virksomhedsstart. Iværksætterhåndbogen følger de overvejelser, man som iværksætter ofte sidder med før beslutningen om start af egen virksomhed, gennem opstartsfasen, og til virksomheden er godt i gang. Visse temaer og arbejdsområder er gennemgående, mens andre er mest relevante lige omkring opstart.Mellem kapitlerne har vi indsat citater fra nogle af de iværksættere, vi har interviewet til bogen.På bogens website – ivaerksaetterhaandbogen.dk – du kan finde samtlige iværksætterinterviews. Her kan du også bestille de skabeloner, skemaer og modeller, der nævnes i bogen, og du kan finde links til alle de medvirkende eksperter.Derudover har vi lavet en omfattende linksamling med en lang række relevante hjemmesider og onlineværktøjer for selvstændige.Iværksætterhåndbogen er kort og godt den bog, vi gerne selv ville have læst, da vi startede virksomhed.

  • af Hanne Wick & Dorthe Klyvø
    119,95 kr.

    Hvordan laver man en markedsføringsplan?Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring?Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen.Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse.Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.