Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Der var du jo! Jeg revner næsten af begejstring over, at du tog bogen i hånden, for det betyder, at jeg har fået din opmærksomhed. Tak for den! Jeg lover at bruge din dyrebare tid til at inspirere dig til at blive en endnu bedre leder eller medarbejder, så du i endnu højere grad kan lykkes med at nå dine mål; på arbejdspladsen såvel som i livet. Hvis du beslutter dig for at købe eller låne bogen, når du har læst bagsiden, kan du se frem mod en guidet tur rundt i emnerne medarbejderengagement, ledelse, service, værtskab og lønsomhed – alt det jeg og mit team af dygtige mennesker har arbejdet med i 30 år. Og det, som udgør en virksomheds eksistensberetti- gelse i kunders øjne. Bogen er spækket med fortællinger om dem, der har noget at sælge og dem, der skal købe det. Og som viser, hvor stor en forskel man kan gøre, hvis man virkelig vil og har lyst. Kig ind, læs videre og gør en endnu større forskel, hvor du er! Kærlig hilsen Henrik Meng
Bogen er en praktisk og visionær bog, der peger, på, hvordan man kan arbejde med at skabe den bedste oplevelse for de mennesker, der kommer i kirken. I folkekirken er der tradition for kun at være optaget af ydelsen: selve gudstjenesten, selve den kirkelige handling, selve koncerten, selve foredraget osv., men hvis man kun er optaget af ydelsen i sig selv, ja, så er man kun optaget af, hvad man leverer. I arbejdet med gæsteoplevelsen handler det om hele oplevelsen, altså også om, hvordan man leverer. Gæsteoplevelsen handler om alt det, der er omkring ydelsen. Det handler om, hvordan man er over for sine gæster.Denne bog er til dig, der gerne vil fremtidssikre folkekirken. Bogen er en praktisk og visionær bog, der peger, på, hvordan man kan arbejde med at skabe den bedste oplevelse for de mennesker, der kommer i kirken. Hvordan skal der tænkes i fremtidens folkekirke, og hvordan kan der arbejdes med gæsteoplevelsen? Med andre ord: Hvad skal der til, for at der også i fremtiden vil være en folkets kirke?Bogen er et ambitiøst forsøg på for første gang at arbejde med gæsteoplevelsen i folkekirken.
Hvad nu, hvis jeg fortalte dig, at der er én faktor, der i den sidste ende afgørom I får succes med jeres forretning fremover? Bare én.Og hvad nu hvis jeg fortalte dig, at den faktor er noget de fleste tror de besidderi rigt mål, men mange i virkeligheden i dén grad tænger til at få trænet?Og hvad så, hvis du hører mig sige at lederne i din virksomhed er i særligfare for at være i underskud af selvsamme faktor?Men at der heldigvis er noget at gøre ved det?Ville du så lytte? Eller læse med?I så fald er denne bog noget for dig!
Hvad nu, hvis jeg fortalte dig, at der er én faktor, der i den sidste ende afgørom I får succes med jeres forretning fremover? Bare én.Og hvad nu hvis jeg fortalte dig, at den faktor er noget de fleste tror de besidderi rigt mål, men mange i virkeligheden i dén grad tænger til at få trænet?Og hvad så, hvis du hører mig sige at lederne i din virksomhed er i særligfare for at være i underskud af selvsamme faktor?Men at der heldigvis er noget at gøre ved det?Ville du så lytte? Eller læse med?I så fald er denne bog noget for dig!
Hvad nu, hvis jeg fortalte dig, at der er én faktor, der i den sidste ende afgørom I får succes med jeres forretning fremover? Bare én.Og hvad nu hvis jeg fortalte dig, at den faktor er noget de fleste tror de besidderi rigt mål, men mange i virkeligheden i dén grad tænger til at få trænet?Og hvad så, hvis du hører mig sige at lederne i din virksomhed er i særligfare for at være i underskud af selvsamme faktor?Men at der heldigvis er noget at gøre ved det?Ville du så lytte? Eller læse med?I så fald er denne bog noget for dig!
Der beste Service der Welt: Führen Sie sich und Ihr Team zum Erfolg! Mit dem THRILL-Faktor: Lizenz zum Begeistern inklusive! Dieses Buch ist für alle Unternehmen, die sich verbessern und mehr erreichen wollen: Stärkeres Mitarbeiterengagement Zufriedenere Gäste oder Kunden Höherer Umsatz pro Gast/Besuch/Kauf Mehr Loyalität unter Mitarbeitern und Kunden Der beste Service der Welt ist Pflichtlektüre in vielen Unternehmen und hat in den letzten Jahren tausende Menschen inspiriert, die in ganz unterschiedlichen Branchen tätig sind. Warum das so ist? Die Ratschläge in diesem Buch basieren nicht nur auf einer leicht verständlichen Denkweise, sondern sie sind auch leicht in die Praxis umzusetzen. Wer dieses Buch gelesen hat, wird nicht nur selbst begeistert sein, sondern im gleichen Atemzug Kollegen und Kunden mit begeistern!
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.