Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Gæsteoplevelsen i folkekirken

Bag om Gæsteoplevelsen i folkekirken

Bogen er en praktisk og visionær bog, der peger, på, hvordan man kan arbejde med at skabe den bedste oplevelse for de mennesker, der kommer i kirken. I folkekirken er der tradition for kun at være optaget af ydelsen: selve gudstjenesten, selve den kirkelige handling, selve koncerten, selve foredraget osv., men hvis man kun er optaget af ydelsen i sig selv, ja, så er man kun optaget af, hvad man leverer. I arbejdet med gæsteoplevelsen handler det om hele oplevelsen, altså også om, hvordan man leverer. Gæsteoplevelsen handler om alt det, der er omkring ydelsen. Det handler om, hvordan man er over for sine gæster.Denne bog er til dig, der gerne vil fremtidssikre folkekirken. Bogen er en praktisk og visionær bog, der peger, på, hvordan man kan arbejde med at skabe den bedste oplevelse for de mennesker, der kommer i kirken. Hvordan skal der tænkes i fremtidens folkekirke, og hvordan kan der arbejdes med gæsteoplevelsen? Med andre ord: Hvad skal der til, for at der også i fremtiden vil være en folkets kirke? Bogen er et ambitiøst forsøg på for første gang at arbejde med gæsteoplevelsen i folkekirken. Omtale"Visionær udgivelse om gæsteoplevelsen i folkekirken (...) Bogen er så en række konkrete vejledninger i, hvordan kirker kan gøre gæsteoplevelsen bedre (...) Hvis du holder af den danske folkekirke, så læs "Gæsteoplevelsen i folkekirken". Giv bogen til alle, der bliver valgt ind i et menighedsråd i 2024. Det er en ordre!" - Kirke.dk

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741010083
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 110
  • Udgivet:
  • 5. oktober 2023
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 175x241x10 mm.
  • Vægt:
  • 219 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 25. november 2024

Beskrivelse af Gæsteoplevelsen i folkekirken

Bogen er en praktisk og visionær bog, der peger, på, hvordan man kan arbejde med at skabe den bedste oplevelse for de mennesker, der kommer i kirken.

I folkekirken er der tradition for kun at være optaget af ydelsen: selve gudstjenesten, selve den kirkelige handling, selve koncerten, selve foredraget osv., men hvis man kun er optaget af ydelsen i sig selv, ja, så er man kun optaget af, hvad man leverer. I arbejdet med gæsteoplevelsen handler det om hele oplevelsen, altså også om, hvordan man leverer. Gæsteoplevelsen handler om alt det, der er omkring ydelsen. Det handler om, hvordan man er over for sine gæster.Denne bog er til dig, der gerne vil fremtidssikre folkekirken.
Bogen er en praktisk og visionær bog, der peger, på, hvordan man kan arbejde med at skabe den bedste oplevelse for de mennesker, der kommer i kirken. Hvordan skal der tænkes i fremtidens folkekirke, og hvordan kan der arbejdes med gæsteoplevelsen? Med andre ord: Hvad skal der til, for at der også i fremtiden vil være en folkets kirke?
Bogen er et ambitiøst forsøg på for første gang at arbejde med gæsteoplevelsen i folkekirken.
Omtale"Visionær udgivelse om gæsteoplevelsen i folkekirken (...) Bogen er så en række konkrete vejledninger i, hvordan kirker kan gøre gæsteoplevelsen bedre (...) Hvis du holder af den danske folkekirke, så læs "Gæsteoplevelsen i folkekirken". Giv bogen til alle, der bliver valgt ind i et menighedsråd i 2024. Det er en ordre!"
- Kirke.dk

Brugerbedømmelser af Gæsteoplevelsen i folkekirken



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.