Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Jan Felland

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Effektiv formidling, content marketing og kommunikation
    af Jan Felland
    80,95 kr.

    Der er masser af faglig formidling og kommunikation i magasiner og fagblade, på museer og udstillinger, på hjemmesider, i apps, i oplevelsescentre, i personlig rådgivning, i tv-udsendelser og i kampagner. Bag formidlingen står fagjournalister, kommunikationsfolk, marketers, udstillingsansvarlige, fageksperter, offentlige myndigheder, undervisere, redaktører og rådgivere. På trods af omfanget af faglig formidling i praksis er området overraskende uopdyrket, når det gælder fælles teorier og modeller at arbejde efter. Det gør denne bog noget ved. Med fokus på faglig formidlings effekter præsenterer Kom ud over rampen en række nye strategiske modeller til den overordnede planlægning, uanset om indholdet er viden, kultur, oplevelser, information, forskning, kunst eller andet. Med sine mange nye indsigter, teorier, cases og modeller er Kom ud over rampen både en grundbog og en værktøjskasse til de centrale overvejelser omkring fx målgrupper, fagligt vs. populært samt valg af indhold og form. Bogens modeller kan bruges til at tilrettelægge indhold, så brugerne bliver opmærksomme på det, motiveres og bliver klogere (eller ændrer holdning og adfærd), og de kan bruges til at vurdere og optimere eksisterende faglig formidling for at afdække helt nye målgrupper og potentialer.

  • - Planlægning af effektiv faglig formidling og kommu
    af Jan Felland
    223,95 kr.

    Der er masser af faglig formidling og kommunikation i magasiner og fagblade, på museer og udstillinger, på hjemmesider, i apps, i oplevelsescentre, i personlig rådgivning, i tv-udsendelser og i kampagner.På trods af omfanget af faglig formidling i praksis er området overraskende uopdyrket, når det gælder fælles teorier og modeller at arbejde efter. Det gør denne bog noget ved.Med fokus på faglig formidlings effekter præsenterer Jan Felland en række nye strategiske modeller til den overordnede planlægning, uanset om indholdet er viden, kultur, oplevelser, information, forskning, kunst eller andet.Med sine mange nye indsigter, teorier, cases og modeller er bogen både en grundbog og en værktøjskasse til de centrale overvejelser omkring fx målgrupper, fagligt vs. populært samt valg af indhold og form. Bogens modeller kan bruges til at tilrettelægge indhold, så brugerne bliver opmærksomme på det, motiveres og bliver klogere (eller ændrer holdning og adfærd), og de kan bruges til at vurdere og optimere eksisterende faglig formidling for at afdække helt nye målgrupper og potentialer.

  • af Jan Felland
    271,95 kr.

    Danskerne er vilde med at renovere og bygge om for tiden. Desværre ender byggeprojekter ofte med dårlige løsninger, skuffede forventninger og tidsplaner, der skrider. Mange skælder ud på håndværkerne, men ofte skyldes problemerne husejerne selv, fordi de ikke forbereder sig godt nok på mødet med byggebranchens processer og kompleksitet. Med denne bog ved hånden er alle hus- og sommerhusejere sikret et godt byggeforløb, uanset om de skal renovere huset eller sommerhuset eller de skal bygge om eller bygge til.Bogen kommer omkring emner som byggelovgivning, økonomi, arkitektur, funktionalitet, proces, tidsplaner, ansvar og meget mere. Selvom bogen henvender sig til hus- og sommerhusejeren, så er den også relevant for håndværkere på private projekter.Håndbogen omhandler projekter i enfamiliehuse, rækkehuse, dobbelthuse og sommerhuse: • Tilbygning • Ny førstesal • Udestue/orangeri • Inddrage loft eller altaner til beboelse • Større ombygning eller renovering • Arkitekttegnet hus

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.