Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Kom ud over rampen

- Effektiv formidling, content marketing og kommunikation

Bag om Kom ud over rampen

Der er masser af faglig formidling og kommunikation i magasiner og fagblade, på museer og udstillinger, på hjemmesider, i apps, i oplevelsescentre, i personlig rådgivning, i tv-udsendelser og i kampagner. Bag formidlingen står fagjournalister, kommunikationsfolk, marketers, udstillingsansvarlige, fageksperter, offentlige myndigheder, undervisere, redaktører og rådgivere. På trods af omfanget af faglig formidling i praksis er området overraskende uopdyrket, når det gælder fælles teorier og modeller at arbejde efter. Det gør denne bog noget ved. Med fokus på faglig formidlings effekter præsenterer Kom ud over rampen en række nye strategiske modeller til den overordnede planlægning, uanset om indholdet er viden, kultur, oplevelser, information, forskning, kunst eller andet. Med sine mange nye indsigter, teorier, cases og modeller er Kom ud over rampen både en grundbog og en værktøjskasse til de centrale overvejelser omkring fx målgrupper, fagligt vs. populært samt valg af indhold og form. Bogens modeller kan bruges til at tilrettelægge indhold, så brugerne bliver opmærksomme på det, motiveres og bliver klogere (eller ændrer holdning og adfærd), og de kan bruges til at vurdere og optimere eksisterende faglig formidling for at afdække helt nye målgrupper og potentialer.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759319895
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 3. december 2014
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x240x22 mm.
  • Vægt:
  • 564 g.
  • BLACK FRIDAY
    : :
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 2. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Kom ud over rampen

Der er masser af faglig formidling og kommunikation i magasiner og fagblade, på museer og udstillinger, på hjemmesider, i apps, i oplevelsescentre, i personlig rådgivning, i tv-udsendelser og i kampagner. Bag formidlingen står fagjournalister, kommunikationsfolk, marketers, udstillingsansvarlige, fageksperter, offentlige myndigheder, undervisere, redaktører og rådgivere. På trods af omfanget af faglig formidling i praksis er området overraskende uopdyrket, når det gælder fælles teorier og modeller at arbejde efter. Det gør denne bog noget ved. Med fokus på faglig formidlings effekter præsenterer Kom ud over rampen en række nye strategiske modeller til den overordnede planlægning, uanset om indholdet er viden, kultur, oplevelser, information, forskning, kunst eller andet. Med sine mange nye indsigter, teorier, cases og modeller er Kom ud over rampen både en grundbog og en værktøjskasse til de centrale overvejelser omkring fx målgrupper, fagligt vs. populært samt valg af indhold og form. Bogens modeller kan bruges til at tilrettelægge indhold, så brugerne bliver opmærksomme på det, motiveres og bliver klogere (eller ændrer holdning og adfærd), og de kan bruges til at vurdere og optimere eksisterende faglig formidling for at afdække helt nye målgrupper og potentialer.

Brugerbedømmelser af Kom ud over rampen



Find lignende bøger

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.