Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Jørgen Stigel

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Jens F. Jensen, Tove Arendt Rasmussen & Jørgen Stigel
    89,95 kr.

    Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ""veje"" en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension. Jørgen Stigel: Det vigtigste er som regel det, der ikke er der : om kulturproduktion, reklame og propaganda. Christian Jantzen: Mærk varen : reklamen som mærkevarens kulturelle udtryk ; Strictly for men. Jens F. Jensen: Teknologiensretorik : eller: Kan man virkelig sammenligne en prof. fodboldspiller med en printer? Gunhild Agger: Fra fabrik til forførelse : - om dansk reklames udvikling i perioden 1880-1920. Ove Christensen: Tegn til salg : reklame-semiotik og den kulturelle kontekst

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.