Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

0,00 kr. Gå til kassen
Reklame - Kultur af Jens F. Jensen Du sparer 24% ift. forlagets pris Spar 24% E-bog, PDF

Reklame - Kultur

af , ,
(Udvid)

Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ""veje"" en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension.
Jørgen Stigel: Det vigtigste er som regel det, der ikke er der : om kulturproduktion, reklame og propaganda. Christian Jantzen: Mærk varen : reklamen som mærkevarens kulturelle udtryk ; Strictly for men. Jens F. Jensen: Teknologiensretorik : eller: Kan man virkelig sammenligne en prof. fodboldspiller med en printer? Gunhild Agger: Fra fabrik til forførelse : - om dansk reklames udvikling i perioden 1880-1920. Ove Christensen: Tegn til salg : reklame-semiotik og den kulturelle kontekst


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788773078099
  • Udgivet:
  • 7. maj 2010

Andre udgaver:

  • 107,00 kr.
  • Straks på e-mail
  • 80,95 kr.
  • 26,05 kr. (24%)
Læg i kurv
  • 74,95 kr. i
  • 32,05 kr. (30%)
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Jens F. Jensen
Se alle titler