Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår: Grundlæggende afsætningsbegreber Metode Styringsgrundlaget i virksomheden Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen Virksomhedens interne forhold Produkters livsforløb - porteføljestyring Virksomhedens forretnings- og vækststrategier Virksomhedens eksterne forhold Branche og konkurrentanalyse Juridiske forhold - konkurrenceret Virksomhedens økonomiske situation Virksomhedens samlede forretningsplanDet er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
Hvordan hænger netværket sammen? Bogens giver en indføring i IT-netværk, og den er bygget op omkring to cases, som illustrerer den daglige brug og vigtigheden af IT i en moderne virksomhed. Forfatteren har lagt vægt på, at alle uden særlig teknisk indsigt har mulighed for at lære om IT-netværk, og samtidigt få et overblik over nogle af de muligheder, der findes for netværksløsninger. Bogen er skrevet til faget IT og kommunikation på akademiuddannelsen. Den er også velegnet til anden voksenuddannelse samt til bachelorstuderende, hvor IT-netværk og deres sammensætning indgår som pensum. Bogen indgår i en serie på 3 grundbøger af samme forfatter til faget IT og kommunikation. De 2 andre bøger i serien er Databaser i virksomheder Virksomhedens brug af digitale medier
Få styr på dine data Forfatteren giver et indblik i databaseteori. Bogen beskriver to værktøjer til databasedesign, datastrømsdiagrammer og ER- diagrammer. De grundlæggende termer og regler for databaser bliver gennemgået. Sidst berøres virksomhedens brug af databaser i forbindelse med ERP- og CMS-systemer. Bogen er skrevet til faget It og Kommunikation på akademiuddannelsen. Bogen indgår i en serie på tre grundbøger af samme forfatter til It og kommunikation. De to andre bøger i serien er: Virksomhedens netværkskommunikation Virksomhedens brug af digitale medier
Bogen er skrevet til faget IT og kommunikation på Akademiuddannelserne.Den er bygget op omkring virksomhedens kommunikation via IT. De digitale medier skaber nye muligheder for virksomhedens kommunikation til de ansatte, eksterne interessenter og målgrupper.Forfatteren sætter fokus på kommunikation via medier som inter-, intra- og ekstranet, mail og mobiltelefoner samt andre digitale medier.Bogen indeholder en stor case, som er velegnet til brug for opgaveløsning.Virksomhedens brug af digitale medier indgår i en serie på 3 grundbøger af samme forfatter til faget IT og kommunikation. De 2 andre bøger i serien er: Virksomhedens netværkskommunikation og Databaser i virksomheden.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.