Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Bøger af Lennard Højbjerg

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Musikvideo og reklamefilm
    af Lennard Højbjerg
    68,95 kr.

  • - teori og analyse
    af Lennard Højbjerg
    108,95 kr.

    Filmstil påvirker på afgørende vis menneskers filmoplevelse. Alligevel er det ofte filmens handling, der tales om, når helten har fået heltinden. Ikke måden de levende billeder organiserer fortællingen på. Bogen er en rigt eksemplificeret præsentation, kritik og videreudvikling af filmforskningens teorier og begreber om, hvordan man forstår og analyserer dét, der altid mærkes, men ofte ikke ses – filmstil. Samlet præsenterer bogen en ny stilteori, der til en vis grad baserer sig på Bordwells stilbegreb. Det er en stilteori- og analyse, der har til hensigt at udfylde de beskrevne mangler, der har præget Bordwells stilteori - uden at kassere de brugbare og værdifulde begreber, der har bevist deres værdi.

  • af Anja Bechmann Petersen, Bo Hovgaard Thomasen, Espen Ytreberg, mfl.
    256,95 kr.

    Flermedialiteten er udfordrende for journalistikken, både de, der producerer den – og forbrugerne. Bogen ser på virkningerne af fler- og tværmedialiteten inden for den enkelte medieorganisation, men også, hvad der sker i forhold til forbrugeren af det journalistiske produkt.Fremtrædende forskere inden for feltet i Norge og Danmark fortæller – under redaktion af Anja Bechmann Petersen og Steen K. Rasmussen fra UPDATE, Center for journalistisk kompetenceudvikling.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.