På tværs af medierne af Anja Bechmann Petersen E-bog, PDF

På tværs af medierne

af , , , , , , , , , , , ,
(Udvid)

Flermedialiteten er udfordrende for journalistikken, både de, der producerer den – og forbrugerne. Bogen ser på virkningerne af fler- og tværmedialiteten inden for den enkelte medieorganisation, men også, hvad der sker i forhold til forbrugeren af det journalistiske produkt.Fremtrædende forskere inden for feltet i Norge og Danmark fortæller – under redaktion af Anja Bechmann Petersen og Steen K. Rasmussen fra UPDATE, Center for journalistisk kompetenceudvikling.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788792241733
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 7. Maj 2010

Andre udgaver:

  • 372,50 kr.
  • Straks på e-mail
  • 254,00 kr.
  • 118,50 kr.
Læg i kurv
  • 224,00 kr. i
  • 148,50 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Anja Bechmann Petersen, Bo Hovgaard Thomasen, Espen Ytreberg, Arne Krumsvik, Yngvar Kjus, Roel Puijk, Ivar John Erdal, Bo Kampmann Walther, Helle Kannik Haastrup, Lennard Højbjerg, Ebbe Grunwald, Steen K. Rasmussen, Steffen Fjærvik