Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering

Bøger udgivet af Trojka

Filter
Filter
Genre
  • (9)
  • (1)
  • (43)
Bogtype
  • (45)
Format
  • (45)
Sprog
  • (45)
Pris
DKK
Tag
  • (35)
  • (6)
  • (6)
  • (6)
  • (6)
  • (5)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
Vis flere
Sorter efterSorter Populære
  • - Lærebog 4. udgave
    af Erik Staunstrup, Andreas Kærgård & Niels Vestergaard Olsen
    410,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Lærebogen Ledelse i praksis, 4. udgave, er tilpasset fagmodulbeskrivelsen for faget Ledelse i praksis og dækker fagområdet ledelse på erhvervsakademiuddannelser, merkantile diplomuddannelser og akademi-/merkonomuddannelser. Trojkas lærebog Ledelse i praksis 4. udgave er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet ledelse indgår i uddannelsesforløbet. Trojkas undervisningsmateriale til Ledelse i praksis, 4. udgave, omfatter en lærebog samt e-læringsmaterialer på bogens website. Gå ind på www.trojka.dk – Vælg ONLINE TROJKA og klik på iTrojka. Klik derefter på ikon/billede med bogens forside. Direkte weblink: http://trojka.dk/Ledelse-i-praksis-2017.aspxNyhed: Trojka Ekstra app til mobile enheder – indeholder bl.a. Adizes test og multiple choice opgaver til Ledelse i praksis. Indholdet på Trojka Ekstra vil løbende blive udvidet. Se også multiple choice opgaver mv. under Organisation på Trojka Ekstra.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Lærebog 6. udgave
    af Hans Jørgen Skriver, Erik Staunstrup & Peter Storm-Henningsen
    410,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Lærebogen Organisation, 6. udgave, dækker fagområdet organisation på erhvervsakademiuddannelser, merkantile diplomuddannelser og akademi-/merkonomuddannelser. Trojkas Organisation, 6. udgave, er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet organisation indgår i uddannelsesforløbet.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  •  
    508,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet. Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne. I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier. Undervisningsmaterialet omfatter: Lærebog Cases og opgaver (udkommer januar 2016) E-læringsmateriale på bogens website.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  •  
    182,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Dorte Dittmann & Mette Gade
    528,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Lærebogen Dansk og international erhvervsret, 4. udgave, er udarbejdet til undervisning i erhvervsret/erhvervsjura på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Trojkas Dansk og international erhvervsret, 4. udgave, er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet erhvervsret/erhvervsjura indgår i uddannelsesforløbet.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Hans Jørgen Skriver, Erik Staunstrup & Peter Storm Henningsen
    166,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Dorte Dittmann & Mette Gade
    299,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Erhvervsret C er i overensstemmelse med den gældende fagplan og lærervejledning til stofområdet erhvervsret niveau C på de merkantile gymnasieuddannelser, HHX. Den samlede undervisningspakke omfatter følgende: Grundbog Cases og opgaver E-læringsmateriale på bogens website

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Claus Mønsted
    396,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Virksomhedsøkonomi A og B er i overensstemmelse med den gældende fagplan og lærervejledning (2017) til stofområdet virksomhedsøkonomi niveau A og B på de merkantile gymnasieuddannelser, HHX og EUX. Virksomhedsøkonomi A2 udkommer forår 2018.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Helle Borup Jakobsen, Mette Bregendahl Kristensen & Peter Manniche Riber
    242,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Erhvervsøkonomi C er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet erhvervsøkonomi, niveau C og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på EUD og EUX. Undervisningsmaterielet omfatter: Grundbog Opgavesamling E-læringsmateriale på bogens website

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Peter Schmalz, Lene Jenrich & Lise Aarosin
    242,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Afsætning C er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet afsætning, niveau C og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på EUD og EUX. Undervisningsmaterialet omfatter: Grundbog Metode, cases og opgaver E-læringsmateriale på bogens website

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Hans Henrik Jacobsen & Jørgen Sauer
    242,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Samfundsfag C er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet samfundsfag, niveau C og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på EUD og EUX. Undervisningsmaterialet omfatter: Grundbog Cases og opgaver E-læringsmateriale på bogens website

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Henrik Kjær, Poul Erik Christiansen & Helle Mortensen
    366,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Logistik, 2. udgave er i overensstemmelse med studieordning og fagbeskrivelse for fagområdet Logistik, der indgår i projektledelse, organisation og logistik ved uddannelsen Markedsføringsøkonom. Bogen er også i overensstemmelse med fagplan og lærervejledning for faget Logistik ved Akademiuddannelsen. Materialet er desuden velegnet i forbindelse med emneområdet Virksomheden ved uddannelsen Datamatiker og andre videregående uddannelser, hvor faget Logistik indgår. Forfatterteamet repræsenterer både en forskningsmæssig og en undervisningsmæssig tilgang til logistik. Den forskningsmæssige baggrund i forfatterteamet har medført, at den nyeste viden, publiceret i internationale fagtidsskrifter, er indarbejdet i bogen. Ved udarbejdelse af Logistik, 2. udgave har forfatterne tilstræbt at realisere dette koncept: * Højt fagligt niveau (KVU) * Læsevenligt sprog * Praktiske eksempler fra danske virksomheder * Motiverende layout Logistik, 2. udgave omfatter følgende elementer: * Lærebog * Samling med cases og opgaver * Vejledende løsninger til cases og opgaver * Website til downloading af lærebogens figurer Logistik, 2. udgave er disponeret i følgende kapitler: Logistik, logistikmål og logistikstrategier, logistik med kunden i fokus, lagerstyring, distributionsstyring, produktionsstyring, indkøbsstyring, informationsteknologi, Supply Chain Management, organisationsstruktur i et logistisk perspektiv, logistikanalyse og implementering, kvalitet og miljø.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - 2. udgave
    af Sejr Steen Steensen, John Jensen, Helle Berg Melgaard, mfl.
    251,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Opgavesamling, 3. udgave
    af Hans Henrik Jacobsen & Jørgen Sauer
    209,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Grundbog, cases og opgaver
     
    343,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Organisation C er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet organisation, niveau C og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på EUX. Den samlede undervisningspakke omfatter følgende: Grundbog inklusiv cases og opgaver E-læringsmateriale på bogens website Grundbogen inklusiv cases og opgaver udgives som trykt papirbog og digital Flexbog. Flexbøger købes via Gymportalen.dk.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - 2. udgave
    af Sejr Steen Steensen, John Jensen, Helle Berg Melgaard, mfl.
    424,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  •  
    119,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Kirsten Dahl, Carsten Christiansen & Thomas Trojel
    396,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Den nye lærebog og opgavesamling er i overenstemmelse med den nye fagplan og lærervejledning for Salg og service på HG. Lærebogsmaterialet er en videreudvikling af forfatternes hidtidige lærebog og opgavesamling Salg og service, niveau C, 2. udgave, der anvendes på de fleste af landets handelsskoler. Lærebogen præsenterer pensum på en interessevækkende og pædagogisk måde. De mange annoncer, fotos og figurer medvirker til at skabe engagement hos eleverne og at fastholde interessen for pensum. Opgaveløsning udgør et centralt element i den pædagogiske proces. Derfor er der lagt vægt på at udvikle en opgavesamling der kan fastholde elevernes engagement. Opgavesamlingens særkende er de mange opgaver, der perspektiverer og udbygger lærebogen.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Mette Gade & Inge Kramer
    441,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    ERHVERVSRET – Finans, 1. udgave er udarbejdet til undervisning i erhvervsret/erhvervsjura på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til finansøkonom, akademiøkonom, merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet erhvervsret/erhvervsjura indgår i uddannelsesforløbet. Juraens verden kan være vanskelig at forstå, særligt hvis den studerende ikke har den store arbejdsmæssige erfaring med juridiske problemstillinger fra den ”virkelige” verden. Det er derfor vores mål at formidle juraen på en let tilgængelig måde, men samtidig forsøge at fremstille stoffet på et højt fagligt niveau, i overensstemmelse med de faglige mål på videregående uddannelser. Denne nye udgave er opdateret med de seneste lovændringer pr. juni 2018. Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde og suppleres med praksisnære eksempler på juridiske problemstillinger. Gennemgangen illustreres med mange nye domme og afgørelser. I bogen anvendes margennoter, grafiske fremstillinger i form af tegnede figurer og skemaer, og hvert kapitel afsluttes med en tjekliste over de vigtigste hovedregler og principper. Hyppige ændringer i lovgivning gør ofte en jurabog forældet i løbet af kort tid. Dette har vi forsøgt at imødekomme ved at lægge opdateringer på bogens website, når der er væsentlige lovændringer. Undervisningsmaterialet omfatter lærebog samt e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på www.trojka.dk – Vælg ONLINE TROJKA og klik på iTrojka – klik derefter på ikon/billede med bogens forside. Det er muligt at downloade alle lærebogens figurer fra bogens website. For de studerende er der nyttige links, eksempler på formularer samt tjekspørgsmål og opgaver til de enkelte kapitler. For undervisere er der supplerende materialer i form af PowerPoints til alle kapitler, som kan tilpasses efter behov og anvendes direkte i undervisningen.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Poul Erik Christiansen & Kim Sundtoft Hald
    410,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmaterialer til Logistik & Supply Chain Management, 3. udgave, består af en lærebog, en opgavesamling med cases og opgaver samt e-læringsmateriale på bogens website via ONLINE TROJKA og iTrojka på www.trojka.dk.Lærebogens kernestof behandles i overensstemmelse med studieordninger på KVU- og AU-uddannelser. Bogen er velegnet til markedsføringsøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor logistik og Supply Chain Management (SCM) indgår i uddannelsesforløbet.Logistik og Supply Chain Management er forbundne begreber. Logistik er “blæksprutten” der samler informationerne for de produkter og serviceydelser, som kunden har bestilt, og koordinerer forskellige funktioner internt i virksomheden, således at kundens behov tilfredsstilles samtidigt med at omkostningerne holdes til et minimum. Logistik har overordnet set til formål at skabe den “rigtige” balance mellem leveringsservice og tilsvarende logistikomkostninger formuleret gennem et mål for logistisk effektivitet, der giver virksomheden vedvarende konkurrencefordele. I dette perspektiv bliver demand management, lagerstyring, produktionsstyring og kvalitetsstyring vigtige elementer.Den stigende globalisering har medført, at virksomheder for at klare sig i konkurrencen vælger at outsource de opgaver, der ligger uden for virksomhedens kernekompetence og derved reducere omkostninger ved at vælge leverandører, der enten er billigere eller bedre til at udføre disse opgaver. Derved udvides logistikopgaven fra en interfunktionel koordinering til en interorganisatorisk koordinering, der omfatter flere aktører i form af transportører, leverandører, kunder, servicevirksomheder m.fl. i den såkaldte forsyningskæde. Dette har ført til implementering af nye SCM-styringskoncepter, der indebærer integration af logistikprocesser på tværs af virksomheder drevet af avancerede informationssystemer under overskriften Supply Chain Management. I dette perspektiv bliver sourcingstrategier, styring af relationer til leverandører og kunder, præstationsmåling, Corporate Social Responsibility og miljøstyring vigtige elementer.Logistik & Supply Chain Management, 3. udgave, fokuserer desuden på innovation og design af logistik- og SCM-koncepter i relation til produktudvikling og beskriver, hvordan virksomheder kan implementere disse koncepter gennem forandringsledelse. Bogen er baseret på relevante og anvendelsesorienterede teorier, modeller og styringsværktøjer. Der fokuseres på såvel det ledelsesmæssige som det operationsanalytiske aspekt. Hvert kapitel indeholder flere praktiske cases/box-historier og eksempler, der kobler teori og praksis sammen. Efter hvert kapitel er der flere afsluttende diskussionsspørgsmål. Det er tilstræbt at anvende original litteratur baseret på den nyeste forskning. Hvor der ikke er angivet kilde i figurer, er det egen tilvirkning.E-læringsmateriale findes på bogens website, hvorfra lærebogens figurer frit kan downloades. Der er desuden udarbejdet vejledende løsninger til Cases og opgaver, som undervisere kan få udleveret loginkoder til ved personlig henvendelse til forlaget via telefon eller mail.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - cases og opgaver
    af Poul Erik Christiansen & Lene Buhl
    166,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Logistik & Supply Chain Management, 3. udgave - CASES & OPGAVERTrojkas undervisningsmaterialer til Logistik & Supply Chain Management, 3. udgave, består af en lærebog, en opgavesamling med cases og opgaver samt e-læringsmateriale på bogens website via ONLINE TROJKA og iTrojka på www.trojka.dk.Cases og opgaver følger lærebogens kapitelopbygning. Som den sidste opgave til hvert kapitel følger en repetitionsopgave, der fokuserer på et bredt spektrum af kapitlets begreber, modeller og teorier. I samlingen findes også en sektion med cases der går på tværs af allerede læste kapitler. Bagest i opgavesamlingen er gengivet en række tidligere eksamensopgaver i logitik/Supply Chain Management på AU-uddannelserne.Logistik og Supply Chain Management er forbundne begreber. Logistik er “blæksprutten” der samler informationerne for de produkter og serviceydelser, som kunden har bestilt, og koordinerer forskellige funktioner internt i virksomheden, således at kundens behov tilfredsstilles samtidigt med at omkostningerne holdes til et minimum. Logistik har overordnet set til formål at skabe den “rigtige” balance mellem leveringsservice og tilsvarende logistikomkostninger formuleret gennem et mål for logistisk effektivitet, der giver virksomheden vedvarende konkurrencefordele. I dette perspektiv bliver demand management, lagerstyring, produktionsstyring og kvalitetsstyring vigtige elementer.Den stigende globalisering har medført, at virksomheder for at klare sig i konkurrencen vælger at outsource de opgaver, der ligger uden for virksomhedens kernekompetence og derved reducere omkostninger ved at vælge leverandører, der enten er billigere eller bedre til at udføre disse opgaver. Derved udvides logistikopgaven fra en interfunktionel koordinering til en interorganisatorisk koordinering, der omfatter flere aktører i form af transportører, leverandører, kunder, servicevirksomheder m.fl. i den såkaldte forsyningskæde. Dette har ført til implementering af nye SCM-styringskoncepter, der indebærer integration af logistikprocesser på tværs af virksomheder drevet af avancerede informationssystemer under overskriften Supply Chain Management. I dette perspektiv bliver sourcingstrategier, styring af relationer til leverandører og kunder, præstationsmåling, Corporate Social Responsibility og miljøstyring vigtige elementer.Logistik & Supply Chain Management, 3. udgave, fokuserer desuden på innovation og design af logistik- og SCM-koncepter i relation til produktudvikling og beskriver, hvordan virksomheder kan implementere disse koncepter gennem forandringsledelse. Bogen er baseret på relevante og anvendelsesorienterede teorier, modeller og styringsværktøjer. Der fokuseres på såvel det ledelsesmæssige som det operationsanalytiske aspekt. Hvert kapitel indeholder flere praktiske cases/box-historier og eksempler, der kobler teori og praksis sammen. Efter hvert kapitel er der flere afsluttende diskussionsspørgsmål. Det er tilstræbt at anvende original litteratur baseret på den nyeste forskning. Hvor der ikke er angivet kilde i figurer, er det egen tilvirkning.E-læringsmateriale findes på bogens website, hvorfra lærebogens figurer frit kan downloades. Der er desuden udarbejdet vejledende løsninger til Cases og opgaver, som undervisere kan få udleveret loginkoder til ved personlig henvendelse til forlaget via telefon eller mail.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, mfl.
    181,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. Cases og opgaver til International markedsføring, 6. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner. Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20. Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget. Juni 2019 Forfatterne

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Niels Vestergaard Olsen & Susanne Muusmann Lassen
    295,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Vi har hermed fornøjelsen at præsentere Trojkas nye lærebog i projektledelse. Lærebogen er tilpasset fagbeskrivelsen for Projektledelse under studieordningen for Akademiuddannelsen i Ledelse samt Akademiuddannelsen i Innovation, Produkt og Produktion. Ligeledes er lærebogen tilpasset fagbeskrivelsen for projektledelse på HD 1. del. Vi har med entusiasme skrevet denne bog om projektledelse for at give vores version af projektledelse og hvordan vi mener projektledelse kan forstås i en nutidig sammenhæng med skyldigt hensyn til ovenstående fagbeskrivelser. Bogen henvender sig til læsere som ønsker en indføring og perspektivering af projektledelse på et højt fagligt niveau i kombination med en praktisk tilgang. Bogen skal dels ses som en indføring i fagområdet projektledelse for den nye projektleder og dels en videreførelse af projektforståelsen for den mere erfarende projektleder. Specifikt henvender bogen sig til uddannelsesområderne – AU i ledelse, AU i Innovation, Produkt og Produktion samt til HD 1. del. Bogen kan ligeledes finde anvendelse i andre undervisningssammenhænge, som ønsker et tilsvarende fagligt niveau. Med bogen Projektledelse fuldender Trojka sit udvalg af fagbøger inden for ledelse- og organisations-området. Bogen Projektledelse kan derfor med rette læses i forlængelse af bøgerne Ledelse i praksis samt Organisation. Juni 2019 Forfatterne

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Claus Mønsted, Jonas Hansen & Kim Ulrich Jensen
    318,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas Virksomhedsøkonomi B&A1 og A2, 1. udgave, er i overensstemmelse med fagplan og vejledning 2017 for virksomhedsøkonomi niveau A og B på de merkantile gymnasieuddannelser, HHX og EUX. Lærebog og opgavesamling er opdelt i to bind: Bind 1 (B&A1) dækker den fulde fagplan på B-niveau og en stor del af A-niveauet. Bind 2 (A2) omfatter det resterende stof på A-niveau. Kapitlerne om virksomhedens økonomiske forhold er opdateret i forhold til årsregnskabsloven af 2015 og dækker således den nyeste lovgivning på området. Til begge bind er der udarbejdet et omfattende materiale med opgaver, der knytter sig til de enkelte kapitler. Hertil kommer en samling af PBL-opgaver, der kan downloades fra bogens website på Trojka.dk. I både lærebog og opgavesamling er der lagt vægt på, at eleverne kan anvende IT som en naturlig og integreret del af undervisningen. Opgavernes spørgsmål er formuleret ud fra forskellige taksonomiske niveauer, så opgavernes sværhedsgrad fremstår varieret. Derved afprøves eleverne i deres viden og relevante kompetencer opøves. Tilhørende Opgavesamling udgives som e-bøger på Lix.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Dorte Dittmann
    268,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    ERHVERVSRET – Handel & marketing, 1. udgave er udarbejdet til undervisning i erhvervsret/erhvervsjura på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom, merkonom, og andre videregående merkantile uddannelser, hvor fagområdet erhvervsret/erhvervsjura indgår i uddannelsesforløbet. Juraens verden kan være vanskelig at forstå, særligt hvis den studerende ikke har den store arbejdsmæssige erfaring med juridiske problemstillinger fra den ”virkelige” verden. Det er derfor vores mål at formidle juraen på en let tilgængelig måde, men samtidig forsøge at fremstille stoffet på et højt fagligt niveau, i overensstemmelse med de faglige mål på videregående uddannelser. Bogen tager højde for de seneste lovændringer pr. juni 2018. Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde og suppleres med praksisnære eksempler på juridiske problemstillinger. Gennemgangen illustreres med domme og afgørelser. I bogen anvendes margennoter, grafiske fremstillinger i form af tegnede figurer og skemaer, og hvert kapitel afsluttes med en tjekliste over de vigtigste hovedregler og principper. Hyppige ændringer i lovgivning gør ofte en jurabog forældet i løbet af kort tid. Dette har vi forsøgt at imødekomme ved at lægge opdateringer på bogens website, når der er væsentlige lovændringer. Undervisningsmaterialet omfatter lærebog samt e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på www.trojka.dk – Vælg ONLINE TROJKA og klik på iTrojka – klik derefter på ikon/billede med bogens forside.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Lene Jenrich, Lise Aarosin & Helle Villum Christensen
    396,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Afsætning A er i overensstemmelse med den gældende fagplan og lærervejledning (2017) til stofområdet afsætning niveau A på de merkantile gymnasieuddannelser, HHX. Afsætning A2 udkommer forår 2018.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Dorte Dittmann & Mette Gade
    224,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Erhvervsjura C er i overensstemmelse med fagplan og vejledning 2017 / 2018 for erhvervsjura niveau C på de merkantile gymnasieuddannelser, HHX og EUX. Erhvervsjura, niveau C, 1. udgave omfatter lærebog, opgavebog med cases og opgaver samt e-læringsmateriale på bogens website. e-læringsmateriale findes ved at gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. Erhvervsjura, niveau C indeholder både kernestof og supplerende stof. Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde og i et sprog, som eleverne kan forstå. Juraens verden kan være vanskelig at forstå, særligt når eleven ikke har den store arbejdsmæssige erfaring med juridiske problemstillinger fra den ”virkelige” verden. Ved udarbejdelsen af denne udgave, har det været vores mål at formidle juraen på en let tilgængelig måde, men samtidig præsentere stoffet på et fagligt niveau, der er i overensstemmelse med de faglige mål på HHX og EUX. De seneste lovændringer er indarbejdet, og vi præsenterer stoffet på en interessevækkende og pædagogisk måde. Til præsentation af stoffet anvendes eksempler, domme og afgørelser, som gør teorien virkelighedsnær for eleverne. Hvert kapitel indledes med en case, og der anvendes mange figurer med skemaer, oversigter og illustrationer. Margennoter gør det også nemt for eleverne at finde relevant tekst. Opgavebogen indeholder artikler, opgaver og cases til lærebogens kapitler. Hvert kapitel indledes med en opsummering af de vigtigste hovedregler og principper. Dermed får eleverne det nødvendige overblik, når de skal arbejde med stoffet. I opgavebogen kan eleverne arbejde med repetitionsspørgsmål, cases og PBL-opgaver i forskellige sværhedsgrader, artikler og domme.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Lene Jenrich, Helle Villum Christensen & Lise Aerosin
    318,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas Afsætning A1 og A2, 4. udgave, er i overensstemmelse med fagplan og vejledning 2017 for afsætning niveau A på de merkantile gymnasieuddannelser, HHX. Trojkas læremidler til Afsætning A1 og A2 giver en grundig indføring i fagets metoder, teorier og modeller. Derved erhverver eleverne viden og færdigheder, som er forudsætningen for opnåelse af kompetencer til at kunne løse relevante problemstillinger. Grundbogens struktur og behandling af kernestoffet er logisk på den måde, at det nationale kernestof er behandlet inden eleverne skal i gang med det internationale kernestof. Hvert kapitel i grundbogen afsluttes med et resumé og en oversigt med vigtige begreber. Cases og opgaver til Afsætning A1 og A2 følger lærebogens kapitel-opbygning. Der tilbydes et bredt udvalg af PBL-baserede cases og opgaver med henblik på at sikre en varieret og motiverende indlæring. Der tages udgangspunkt i konkrete situationer i danske virksomheder. Der er mindre opgaver indenfor kapitlet, kreative opgaver, en større kapitelopgave og en tværgående opgave, der inddrager teorien fra tidligere kapitler. Hvert kapitel slutter med en checkopgave, der fokuserer på kapitlets centrale begreber. Opgavernes spørgsmål er formuleret ud fra forskellige taksonomiske niveauer, således at opgavernes sværhedsgrad fremstår varieret. Derved afprøves eleverne i deres viden og relevante kompetencer opøves. Tilhørende Cases og opgaver udgives som e-bøger på Lix.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Lene Jenrich, Lise Aarosin & Helle Villum Christensen
    439,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Afsætning B er i overensstemmelse med den gældende fagplan og lærervejledning (2017) til stofområdet afsætning niveau B på de merkantile gymnasieuddannelser, HHX og EUX.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Peter Schmalz, Lene Jenrich, Kirsten Dahl & mfl.
    209,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Salg & service niveau FEDC er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner til faget Salg og service på handelsskolernes merkantile grunduddannelse, HG. Den samlede undervisningspakke omfatter følgende: Lærebog Opgavesamling E-læringsmaterialer på iTrojka.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.